تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
کد خبر : 23926

فعالیت زنان توانمند جامعه ایران بامحوریت برنامه های ارزشی ودینی

فعالیت زنان توانمند جامعه ایران بامحوریت برنامه های ارزشی ودینی

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان در آیین اختتامیه نخستین رویداد  لباس عاشورایی  گفت: در جامعه ایران اسلامی زنان توانمند ، خلاق و خوش فکر وجود دارند که با محوریت برنامه های ارزشی و دینی در سطح کشور و استان فعالیت می کنند‌ و وظیفه مراکز علمی و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان در آیین اختتامیه نخستین رویداد  لباس عاشورایی  گفت: در جامعه ایران اسلامی زنان توانمند ، خلاق و خوش فکر وجود دارند که با محوریت برنامه های ارزشی و دینی در سطح کشور و استان فعالیت می کنند‌ و وظیفه مراکز علمی و دولت ایجاد تسهیل برای چنین خلاقیت ها و حمایت از این بخش ها می باشد.
وی همچنین بیان داشت که مراکز علمی و دانشگاهی زمینه آموزش را ایجاد میکند و دولت با حمایت کار آفرینی در بخش خصوصی به آن رونق می بخشد.

وی اذعان داشت:استعداد وابتکارات زنان ایرانی در توانمندی وخلاقیت به وفور دیده میشود که میتوانند هویت سازی  ایرانی اسلامی را تقویت کنند .
معتمدی عنوان کرد:جامعه ما نیاز دارد تا در پوشش خود از ایده ها و ابتکارهای ساده و طراحی خوب و زیبا وبروز استفاده کند و بهترین ها را به خانواده ها عرضه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان گفت:این کار یک کار ارزشی به حساب می آید چرا که با اشتعالزایی و حمایت از ایده ها و ابتکارات میتوانیم الگوهای بسیار خوبی را به تولیدکنندگان ارائه دهیم و آنها هم مدل های بسیار زیبا و هنجارآفرین رو به مردم ارائه دهند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.