تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر : 24143

کسب رتبه اول شرکت مخابرات ایران در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌های ایرانی

کسب رتبه اول شرکت مخابرات ایران در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌های ایرانی

به گزارش دنیای اسرار:در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌های ایرانی«IMI-100»؛ شرکت مخابرات ایران به عنوان برترین شرکت ایران ، در شاخص‌های «ارزش افزوده » و «میزان فروش و درآمد » در «گروه ارتباطات و مخابرات» در سال ۹۸ انتخاب شد و رتبه اول را کسب کرد.  در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌ها در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌های ایرانی«IMI-100»؛ شرکت مخابرات ایران به عنوان برترین شرکت ایران ، در شاخص‌های «ارزش افزوده » و «میزان فروش و درآمد » در «گروه ارتباطات و مخابرات» در سال ۹۸ انتخاب شد و رتبه اول را کسب کرد.

 در بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌ها در میان پانصد شرکت برتر ایران،شرکت مخابرات ایران ، ضمن دستیابی به رتبه برترین شرکت ایرانی در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور موفق شد، عناوین شرکت پیشرو، بالاترین رتبه فروش، بالاترین ارزش افزوده، درگروه ارتباطات و مخابرات بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص دهد.

 در این ارزیابی ،شرکت مخابرات ایران ، عناوین شرکت پیشرو،از نظر شاخص فروش در گروه «ارتباطات و مخابرات» رتبه اول ، از نظر شاخص‌های ««ارزش افزوده » رتبه هفتم ، از نظر« درآمد و فروش» رتبه چهاردهم را بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داد.

این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی (رشته‌های مختلف کسب‌وکار)، گسترش رقابت بین بنگاه اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور صورت می گیرد .

در این ارزیابی، شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره‌وری کل عوامل» معرفی شدند.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیست‌وسومین رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت‌ها بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی» و «شفاف‌سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.