تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 24258

دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

 فرماندار اصفهان عنوان کرد: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر وروستا باید بدرستی مدیریت شده و باتوجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ گردد. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با

Print Friendly, PDF & Email
 فرماندار اصفهان عنوان کرد: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر وروستا باید بدرستی مدیریت شده و باتوجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: انتخابات، رویکردی اساسی و بنیادین در کشور بوده و دارای قانونی جامع و متقن است.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر وروستا باید بدرستی مدیریت شده و باتوجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.
وی افزود: تأمین منابع و بهره گیری از امکانات موجود برای برگزاری انتخاباتی مطلوب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
سیستانی بر لزوم مرور قانون انتخابات تأکید کرد و گفت: تمرکز بر اجرای قانون انتخابات و تسلط بر مفاهیم آن باید به گونه ای باشد که در مرحله اجرا، هیچ خدشه ای به فرآیند انتخابات وارد نگردد.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات، تصریح کرد: اعضای هیأت اجرایی انتخابات باید افرادی همراه، رازدار، قانونگرا و وظیفه شناس باشند تا در روند اجرایی انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.
وی توجه به مقوله آموزش در روند برگزاری انتخابات را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: فعالیت های آموزشی در حوزه انتخابیه اصفهان باید آغاز شود و با جدیت ادامه یابد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان