تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 24274

افتتاح ۱۰۵۰ طرح مخابراتی منطقه اصفهان باتقدیر رئیس دفتر رئیس جمهور از شرکت مخابرات

افتتاح ۱۰۵۰ طرح مخابراتی منطقه اصفهان باتقدیر رئیس دفتر رئیس جمهور از شرکت مخابرات

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ،۱۰۵۰ پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتباری بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در اصفهان به بهره برداری رسید.  محمود واعظی در این مراسم که صبح امروز ۹۹/۱۲/۸ در مرکز مخابراتی فیض شهر اصفهان برگزار شد؛ به صورت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ،۱۰۵۰ پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتباری بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در اصفهان به بهره برداری رسید.

 محمود واعظی در این مراسم که صبح امروز ۹۹/۱۲/۸ در مرکز مخابراتی فیض شهر اصفهان برگزار شد؛ به صورت ویدئو کنفرانس ،طرح های احداث سایت BTS روستای دره بام فریدونشهر با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در منطقه پشتکوه دوم این شهرستان،افزایش ظرفیت پهنای باند ارتباطی در روستای مالواجرد از توابع اصفهان و ۲۶۰ نقطه دیگر،واگذاری تلفن ثابت و باند پهن بر بستر FTTH در مسکن مهر شهر خور و سایت تلفن همراه پادنا -محور زمان کهریز به خسرو شیرین– را افتتاح کرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط سخت کوشان مخابراتی، آثار توسعه زیر ساختهای مخابراتی را در شرایط کرونایی مشهود دانست و گفت : در این یک سال شیوع کرونا دیدیم که اگر ما این توسعه های صورت گرفته را نداشتیم؛ در رابطه با خدمات دولت الکترونیک ،خدمات بخش خصوصی، مباحث آنلاین آموزش و پرورش و دانشگاه ها و کلیه خدمات اینترنتی به مشکل بر می خوردیم ولی هم اکنون کلیه این فعالیت ها با کمترین مشکل در بستر همان طرح های توسعه انجام می شود .

واعظی با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه ارتباطات روستایی اظهار کرد: از سال ۹۲ تا کنون فعالیت های توسعه ای هیچ کدام از اپراتور ها متوقف نشده و امیدوارم این خدمت رسانی هرگز متوقف نشود که افتخار ما همین خدمتگزاری به مردم عزیز است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز، در این مراسم گفت : مخابرات استان اصفهان نخستین شرکت مخابراتی در سطح کشور بوده است که در اواخر دهه هفتاد موفق به دریافت استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001 گردیده و پس از آن نیز بارها جوایز مختلف مدیریتی و تندیسهای افتخار دریافت نموده است.

اسماعیل قربانی افزود : کسب رتبه برتر ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در ۴ سال متوالی، وجود مجربترین پرسنل کشور بخصوص درحوزه های سیار، دیتا، NGN وIT، انجام مسئولیتهای اجتماعی، پیشرو بودن در ارایه خدمات FTTH و آمار بالای مشترکین تلفن ثابت،همراه و ADSL از دیگر افتخارات این مجموعه است.

وی وجود زیرساختهای فیبر نوری در استان را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت : وجود ۴۷۵۷ کیلومتر فیبر شهری و ۲۷۱۵ کیلومتر فیبر روستایی، با حمایت ۳۲۰۰ کیلومتر فیبر بین شهری، ستون فقرات ارتباطی استان اصفهان را قوی و مستحکم نموده و شبکه انتقال استان اصفهان با این پشتوانه مناسب فیبر نوری، آماده جابجا نمودن ترافیک اپراتورهای ثابت و سیار در استان و در مرکز کشور می باشد.

گفتنی است در این مراسم ، عباس رضایی استاندار اصفهان ،حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی،حسین سیستانی فرماندار شهر اصفهان، ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره مخابرات ایران ،مهدی حیدری زاده مشاور امور استانهای مدیرعامل ،جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،حمید باقری مدیر کل اداره پست استان و جمعی از کارکنان مخابرات استان حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.