تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کد خبر : 24578

با اهدای هزار بسته معیشتی ، کمک های مؤمنانه کارکنان ذوب آهن به ۷ هزار بسته رسید

با اهدای هزار بسته معیشتی ، کمک های مؤمنانه کارکنان ذوب آهن به ۷ هزار بسته رسید

درششمین مرحله رزمایش کمکهای معیشتی مومنانه صورت گرفت: با اهدای هزار بسته معیشتی ، کمک های مؤمنانه کارکنان ذوب آهن به ۷ هزار بسته رسید به گزارش دنیای اسرار:در آستانه سال جدید و در ادامه فعالیت های جهادی پولادمردان ذوب آهن اصفهان، ششمین مرحله رزمایش کمکهای معیشتی مومنانه در جوار یادمان شهدای گمنام این شرکت

Print Friendly, PDF & Email
درششمین مرحله رزمایش کمکهای معیشتی مومنانه صورت گرفت:

با اهدای هزار بسته معیشتی ، کمک های مؤمنانه کارکنان ذوب آهن به ۷ هزار بسته رسید

به گزارش دنیای اسرار:در آستانه سال جدید و در ادامه فعالیت های جهادی پولادمردان ذوب آهن اصفهان، ششمین مرحله رزمایش کمکهای معیشتی مومنانه در جوار یادمان شهدای گمنام این شرکت انجام شد ویک هزار بسته معیشتی وکمک های مؤمنانه، به نیازمندان اهدا شد تا این کمک ها به ۷ هزار بسته معیشتی برسد .
سرهنگ محمد علی مهرابی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری ششمین رزمایش کمک های مومنانه  کارکنان ذوب آهن اصفهان که در آستانه عید نوروز صورت گرفته است گفت : این مجتمع بزرگ صنعتی همواره در انجام امور خداپسندانه و مسئولیت های اجتماعی پیشتاز است.
 وی به روحیه بالای ایثار و فداکاری در ذوب آهن اشاره کرد و یاد آور شد : تعداد ۲۸۷شهید، ۱۴ هزار ایثارگر و تعداد زیادی جانباز وآزاده از نمونه های فداکاری در این شرکت می باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاشگران و مسئولین ذوب آهن اصفهان ،  فعالیت های جهادی در زمینه  بازسازی وساخت منازل مسکونی برای نیازمندان منطقه را از دیگر خدمات خداپسندانه این شرکت ذکر نمود .همچنین سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان نیز گفت : به همت فولاد مردان جهادی وتلاشگران این شرکت یک هزار بسته معیشتی تهیه و در آستانه عید نوروز بین نیازمندان توزیع گردید . وی خاطر نشان ساخت : این ششمین مرحله کمک های مومنانه است و تاکنون حدود ۷ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.