تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 24860

فراخوان رویداد ملی جوان شایسته(JCI TOYP)

فراخوان رویداد ملی جوان شایسته(JCI TOYP)

به گزارش دنیای اسرار:رویداد ملی جوان شایسته هر ساله به منظور معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سالی که شایستگی و تأثیرگذاری خود را در انجام مأموریتهای سازمان به اثبات رسانده اند توسط اتاق بین الملل جوانان برگزار میشود. از جمله این مأموریت ها میتوان به تبدیل چالشها و تهدیدها به فرصت، کسب موفقیت و دستاوردهای

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رویداد ملی جوان شایسته هر ساله به منظور معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سالی که شایستگی و تأثیرگذاری خود را در انجام مأموریتهای سازمان به اثبات رسانده اند توسط اتاق بین الملل جوانان برگزار میشود.
از جمله این مأموریت ها میتوان به تبدیل چالشها و تهدیدها به فرصت، کسب موفقیت و دستاوردهای تأثیرگذار برای خود و جامعه و فعالیت در انجام مسئولیتهای اجتماعی اشاره کرد.
هدف از برگزاری این رویداد معرفی جوانان شایسته در کشور و همچنین در سطح جهانی، برای ایجاد انگیزه و الهام بخشی به دیگر جوانان در جهت رشد و خدمت به دیگران است. جوان شایسته ی انتخاب شده عالوه بر منافع و موفقیتهای شخصی، پیشرفت دیگران نیز برایش اهمیت دارد و در تالش برای ایجاد تغییر و تحول برای خود و جامعه است.
رویداد ملی جوان شایسته ۲۰۲۰
اتاق بین الملل جوانان ایران (JCI TOYP)در اولین سال برگزاری این رویداد، موفق به راهیابی به مرحله نهایی سطح جهانی رویداد و معرفی وحید رجبلو در میان ۱۰ جوان برتر جهان به عنوان نماینده ایران شد که فرصت شبکه سازی جهانی را برای وحید و کشورمان به ارمغان داشت.
وحید رجبلو کارآفرین ایرانی و بنیانگذار استارتاپ توانیتو با وجود از کارافتادگی ۹۸ درصدی جسمی، توانسته است شرکت خود را تأسیس نماید.
او پس از طراحی و راه اندازی حدود ۲۰۰ سایت تصمیم گرفت پلتفرم آنالین توانیتو را به عنوان پل ارتباطی میان توانجویان و خدماترسانان تأسیس کند که بیش از ۱۴هزار شهروند دارای معلولیت و بدون معلولیت از خدمات آنالین توانیتو استفاده کنند .با این کار ۱۷ شغل مستقیم و حدود یک هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شد. توانیتو فرصتی را پدید آورد که اکنون نزدیک به یک هزار خدمات دهنده فعال دارد و از طریق این پلتفرم سرویس دهی میکنند.
معیار انتخاب جوانان شایسته
شرکت کننده باید فعال اقتصادی ه مقدار به نفع جامعه بوده است؟
هم چنین دستاوردهای شخص به چه میزان برای دیگران الهام بخش و انگیزه دهنده بوده
است؟
با توجه به اینکه محوریت رویداد اقتصادی است، مخاطبان این رویداد، جوانان فعال بازه سنی ۱۸تا ۴۰ سال و دارای موفقیت و دستاوردهای تجاری، اقتصادی یا کارآفرینی با معیارهای ذکر شده میباشند.
جوانان شایسته ی معرفی شده، علاوه بر اینکه از آنان در مرتبه ملی تقدیر میشود، میتوانند با اعتبار و شبکه قوی ایجاد شده، مسیر رسیدن به اهداف بزرگ خود را آسان کنند. همچنین به عنوان رهبران تغییر در جامعه، الهام بخش دیگران خواهند بود.
رویداد ملی جوان شایسته ۲۰۲۱اکنون اتاق بین الملل جوانان ایران در حال برگزاری رویداد ملی جوان شایسته سال ۲۰۲۱ است. بدین منظور از کلیه متقاضیان محترم دعوت میشود در صورتی که در زمینه اقتصادی دستاوردهایی با معیارهای مورد نظر دارند، رزومه خود را تا ۲۷ ام فروردین ماه ارسال نمایند. پس از فرآیند داوری تا
۳۱ام فروردین ماه افراد منتخب در سطح کشور معرفی و برای مرحله جهانی، ثبت نام خواهند شد.
جهت ثبت نام و تکمیل فرم به سایت www.jci. ir مراجعه نمایید.
به کمک همدیگر ما میتوانیم با انتشار و معرفی این رویداد، جوانان شایسته جامعه خود را را علاوه بر کشور، در سطح جهان نیز معرفی نمایی نماییم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.