تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 24894

بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:  بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی  به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت، با بیان این مطلب گفت: با بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی طی سال گذشته ، در حال حاضر حدود ۹ هزار

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

 بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی 

به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت، با بیان این مطلب گفت: با بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی طی سال گذشته ، در حال حاضر حدود ۹ هزار و ۶۷۰واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه، در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک و بیش از۲میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، افزود: سال گذشته بیش از ۵۴هزار و۶۳۰ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد. 

وی، بیان داشت: همچنین از شمار مشترکین جذب شده در سال گذشته، افزون بر ۴۸ هزار و ۳۷۷مشترک در بخش خانگی و ۵ هزار و ۱۸۴ مشترک در بخش عمومی جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان  مصرف گردید، گفت: خوشبختانه علی رغم اضافه شدن تعداد مشترکین و همچنین افزایش برودت هوا ، مدیریت گازرسانی مستمر و ایمن با همکاری مشترکین عزیز، صدا و سیما و برنامه ریزی انجام شده  سال موفقی بود.

سید مصطفی علوی، با اشاره به بهره مندی ۱۱۱شهر استان از گاز طبیعی و ۱۰۶۰ روستا از این نعمت خدادادی، افزود: سال گذشته با گازرسانی به شهر انارک جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان صددرصد شد و جمعیت تحت پوشش روستایی نیز هم اکنون ۹۹٫۰۸ درصد است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.