تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 24894

بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:  بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی  به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت، با بیان این مطلب گفت: با بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی طی سال گذشته ، در حال حاضر حدود ۹ هزار

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

 بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی 

به گزارش دنیای اسرار، مدیرعامل این شرکت، با بیان این مطلب گفت: با بهره مندی بیش از یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی طی سال گذشته ، در حال حاضر حدود ۹ هزار و ۶۷۰واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه، در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک و بیش از۲میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، افزود: سال گذشته بیش از ۵۴هزار و۶۳۰ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد. 

وی، بیان داشت: همچنین از شمار مشترکین جذب شده در سال گذشته، افزون بر ۴۸ هزار و ۳۷۷مشترک در بخش خانگی و ۵ هزار و ۱۸۴ مشترک در بخش عمومی جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان  مصرف گردید، گفت: خوشبختانه علی رغم اضافه شدن تعداد مشترکین و همچنین افزایش برودت هوا ، مدیریت گازرسانی مستمر و ایمن با همکاری مشترکین عزیز، صدا و سیما و برنامه ریزی انجام شده  سال موفقی بود.

سید مصطفی علوی، با اشاره به بهره مندی ۱۱۱شهر استان از گاز طبیعی و ۱۰۶۰ روستا از این نعمت خدادادی، افزود: سال گذشته با گازرسانی به شهر انارک جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان صددرصد شد و جمعیت تحت پوشش روستایی نیز هم اکنون ۹۹٫۰۸ درصد است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان