تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 24912

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد / رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد  /  رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد ؛ تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد  /  رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد. به گزارش دنیای اسرار، درجلسه بازدید و رسیدگی بازرس استانداری اصفهان از نحوی ملاقات تلفنی و پاسخگویی مدیرعامل این شرکت به مشترکین،

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد ؛

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد  /  رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

به گزارش دنیای اسرار، درجلسه بازدید و رسیدگی بازرس استانداری اصفهان از نحوی ملاقات تلفنی و پاسخگویی مدیرعامل این شرکت به مشترکین، بر تعامل گسترده با مردم و رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن تاکید شد.

سید مصطفی علوی، با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب می باشد، افزود: سال گذشته بالغ بر ۱۰ جلسه پاسخگویی تلفنی مدیرعامل و مشترکین (ساتم) و حدود ۱۵۰ تماس تلفنی (فقط از این کانال ) ثبت گردید که ۳۵ درصد این تماس ها حاوی شکایت و ۶۵ درصد نیز مربوط به درخواست ها ی مشترکین بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی، مالیات بر ارزش افزوده و … از جمله مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه ی آن از طرق مختلف صورت پذیرد.

مهندس علوی، گفت: درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت های قابل بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید برافزایش اعتماد مردم به شرکت گاز افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران متعهد و یاری خداوند، در حال حاضر به مردم ۱۱۱ شهر و ۱۰۶۰ روستا و ۹هزار و ۶۷۰ واحد خدمات گازرسانی ارائه می گردد. 

مهندس علوی،همچنین با اشاره به ضرورت پاسخگویی شایسته و آسان به مردم و مشترکین گفت: این شرکت برای دریافت پیام های مردم و مشترکین عزیز راه های متعددی از قبیل تلفن گویای ۳۶۲۸۶۳۶۳، وب سایت، اپلیکیشن سخا، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان، ایمیل و … را معرفی کرده است.

وی، ضمن تقدیر از برخورد مناسب پرسنل شرکت گاز استان اصفهان با مراجعین خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به درخواست های مردمی از نقاط قوت این شرکت محسوب می شود و استمرار این امر موجب افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی می‌شود.

مهندس علوی، در پایان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بموقع به مشترکین و ارتقای سطح رضایتمندی ایشان، از مردم و مشترکین درخواست کرد تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز استان را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر یاری کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.