تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 24912

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد / رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد  /  رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد ؛ تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد  /  رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد. به گزارش دنیای اسرار، درجلسه بازدید و رسیدگی بازرس استانداری اصفهان از نحوی ملاقات تلفنی و پاسخگویی مدیرعامل این شرکت به مشترکین،

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد ؛

تکریم ارباب رجوع باید در چهارچوب قانون و مقررات باشد  /  رسیدگی به در خواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

به گزارش دنیای اسرار، درجلسه بازدید و رسیدگی بازرس استانداری اصفهان از نحوی ملاقات تلفنی و پاسخگویی مدیرعامل این شرکت به مشترکین، بر تعامل گسترده با مردم و رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن تاکید شد.

سید مصطفی علوی، با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب می باشد، افزود: سال گذشته بالغ بر ۱۰ جلسه پاسخگویی تلفنی مدیرعامل و مشترکین (ساتم) و حدود ۱۵۰ تماس تلفنی (فقط از این کانال ) ثبت گردید که ۳۵ درصد این تماس ها حاوی شکایت و ۶۵ درصد نیز مربوط به درخواست ها ی مشترکین بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی، مالیات بر ارزش افزوده و … از جمله مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه ی آن از طرق مختلف صورت پذیرد.

مهندس علوی، گفت: درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت های قابل بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید برافزایش اعتماد مردم به شرکت گاز افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران متعهد و یاری خداوند، در حال حاضر به مردم ۱۱۱ شهر و ۱۰۶۰ روستا و ۹هزار و ۶۷۰ واحد خدمات گازرسانی ارائه می گردد. 

مهندس علوی،همچنین با اشاره به ضرورت پاسخگویی شایسته و آسان به مردم و مشترکین گفت: این شرکت برای دریافت پیام های مردم و مشترکین عزیز راه های متعددی از قبیل تلفن گویای ۳۶۲۸۶۳۶۳، وب سایت، اپلیکیشن سخا، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان، ایمیل و … را معرفی کرده است.

وی، ضمن تقدیر از برخورد مناسب پرسنل شرکت گاز استان اصفهان با مراجعین خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به درخواست های مردمی از نقاط قوت این شرکت محسوب می شود و استمرار این امر موجب افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی می‌شود.

مهندس علوی، در پایان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بموقع به مشترکین و ارتقای سطح رضایتمندی ایشان، از مردم و مشترکین درخواست کرد تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز استان را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر یاری کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان