تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 24997

حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسم تشییع پیکر سردار حجازی

حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسم تشییع پیکر سردار حجازی

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه رامین خمسه فرمانده پایگاه بسیج این مجموعه با حضور در مراسم تشیع پیکر سردار سید محمد حجازی با آرمان های امام راحل و شهدای عزیز تجدید پیمان کردند. به گزارش  دنیای اسرار، پیکر شهید حجازی صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۱/۳۱ با حضور جمعی از نیروهای مسلح، فرماندهان

Print Friendly, PDF & Email


اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه رامین خمسه فرمانده پایگاه بسیج این مجموعه با حضور در مراسم تشیع پیکر سردار سید محمد حجازی با آرمان های امام راحل و شهدای عزیز تجدید پیمان کردند.

به گزارش  دنیای اسرار، پیکر شهید حجازی صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۱/۳۱ با حضور جمعی از نیروهای مسلح، فرماندهان سپاه و مسئولان استانی در فضای بازِ دانشکده پرواز هوانیروز اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی تشییع و سپس در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

در این مراسم سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرلشگر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه با حضور آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان بر پیکر سردار حجازی نماز اقامه شد و پیکر مطهر این شهید در کنار همرزمان و برادر شهیدش آرام گرفت.

گفتنی است سردار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر عارضه شیمیایی به‌جامانده از دوران دفاع مقدس یکشنبه شب به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین نقاط کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد در سال‌های اخیر صهیونیست‌ها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.