تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 25098

دریافت و پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه

دریافت و پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه

به گزارش دنیای اسرار:پس از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی توسط شرکت مخابرات در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و حفظ محیط زیست، امکان دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه برای مشترکین این سرویس مخابراتی فراهم شد. کارشناس مسئول اداره فروش و امور مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه اصفهان، در برنامه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:پس از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی توسط شرکت مخابرات در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و حفظ محیط زیست، امکان دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه برای مشترکین این سرویس مخابراتی فراهم شد.

کارشناس مسئول اداره فروش و امور مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه اصفهان، در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی از مشترکین درخصوص نحوه دریافت پیامک پرداخت قبوض تلفن ثابت گفت: مشترکین می تواننداز طریق سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir امکان دریافت قبوض تلفن ثابت، بر روی تلفن همراه خود را فعال و از این طریق قبوض خود را مشاهده، دریافت و پرداخت کنند.

بهناز ماهوش افزود: مشترکین در صورتی که پیامک قبض تلفن ثابت را به صورت ماهیانه دریافت نمی کنند؛ همچنین می توانند از طریق سامانه ۳۶۰۶۰ یا با وارد کردن کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه، با انتخاب گزینه ثبت تلفن همراه و وارد کردن شماره ثابت منزل با پیش کد استان، شماره تلفن همراه مورد نظر خود را ثبت کنند و پس از دریافت پیامک ثبت تائید شماره همراه، از ماه آینده قبض خود را به صورت ماهیانه از طریق تلفن همراه خود دریافت کنند.

وی عنوان کرد: مشترکین عزیز در صورت دریافت پیامک قبض مربوط به اشخاص دیگر، می توانند از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* و انتخاب گزینه حذف تلفن همراه، نسبت به حذف شماره تلفن همراه غیر مرتبط با تلفن ثابت خود اقدام کنند.

ماهوش درپایان بیان کرد: شهروندان عزیز همچنین می توانند از طریق سامانه تلفنی ۲۰۲۱ با سامانه صدای مشتری تماس برقرار کنند و به واسطه کارشناسان مخابراتی نسبت به ثبت و یا حذف تلفن همراه مرتبط با تلفن ثابت خود اقدام نمایند.

گفتنی است سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه رادیویی چتر ارتباط، خط ارتباطی بین مشترکین و مخابرات منطقه اصفهان می باشد و مشترکین می توانند به صورت شبانه روزی نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در سه بخش: تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پر سرعت از طریق این سامانه مطرح و پیگیری نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.