تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
کد خبر : 25400

انتخاب ۵ نفر از مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان به عنوان سرآمدان آموزش

انتخاب ۵ نفر از مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان به عنوان سرآمدان آموزش

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان: دانشجویانی که در این دانشگا‌ه تربیت می‌شوند افرادی هستند که با مهارت‌های واقعی مشاغل آشنا شده‌اند. بهزاد رضایی در آیین تجلیل از مدرسان نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، یکی از اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی را توسعه مهارت‌ها دانست و اظهار کرد: این یعنی اینکه ما

Print Friendly, PDF & Email


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان: دانشجویانی که در این دانشگا‌ه تربیت می‌شوند افرادی هستند که با مهارت‌های واقعی مشاغل آشنا شده‌اند.

بهزاد رضایی در آیین تجلیل از مدرسان نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، یکی از اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی را توسعه مهارت‌ها دانست و اظهار کرد: این یعنی اینکه ما بتوانیم افرادی را در حول یک شغل تربیت کنیم تا بتوانند پس از فارغ‌التحصیلی مستقیم وارد بازار کار شوند.
وی افزود: با توجه به عملی بودن اغلب دروس ارائه شده که در محیط کار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه کاربرد بسیاری دارد، نقش مدرسین در این زمینه بسیار پررنگ است که باید به نحو مطلوب و شایسته وظیفه آموزشی خود را انجام دهند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با اشاره به اینکه دانشجویانی که در این دانشگاه تربیت می‌شوند افرادی هستند که با مهارت‌های واقعی مشاغل آشنا شده‌اند تشریح کرد: این افراد در آینده می‌توانند در مشاغل مورد نیاز جامعه وارد بازار کار شوند و حتی برخی از فارغ التحصیلان این دانشگاه ترجیح می‌دهند که کسب و کار خود را راه اندازی کنند و بیشتر رشته‌های موجود در این دانشگاه نیز با این هدف دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در وزارت علوم بخش مربوط به آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است تصریح کرد: همه ساله در دانشگاه جامع علمی کاربردی سطح کشور به مناسبت هفته آموزش، مراسمی تحت عنوان انتخاب سرآمدان حوزه آموزش برگزار می‌گردد که امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی و ماه مبارک رمضان با تاخیر، برگزار شد.
رضائی در خصوص فرایند انتخاب سرآمدان آموزشی گفت: از مراکز سطح استان خواسته شد تا اسامی اساتید و مدرسین برجسته خود را پس از امتیازبندی و ارزیابی بر اساس آیین‌نامه‌ها و فرم‌های ارسالی به مرکز استان معرفی کنند تا در کارگروه مربوطه پس از بررسی، امتیازدهی و قرار گرفتن در گروه‌های مختلف، انتخاب و به ستاد تهران معرفی شوند.
وی افزود: از بین ۴۰ پرونده که از مراکز سراسر استان ارسال شد، هشت نفر انتخاب و به ستاد تهران معرفی گردیدند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی که بر روی کلیه مراکز آموزشی کشور انجام می‌شود، ۵ نفر به عنوان سرآمدان آموزشی از استان اصفهان معرفی شدند که امروز طی این مراسم از آنها تجلیل شد‌.
رضایی فعالیت کلیه مدرسین مراکز آموزشی علمی کاربردی استان را ارزشمند دانست و هدف از برگزاری این آیین را تقدیر از فعالیت‌های موثر مدرسانی دانست که توانسته‌اند در شاخص‌های مختلف، خصوصا در حوزه عملی برای دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان افتخار کسب کنند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.