تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
کد خبر : 25855

امضای یک تفاهم نامه برای ساماندهی گلستان های شهدا در شهر اصفهان

امضای یک تفاهم نامه برای ساماندهی گلستان های شهدا در شهر اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در راستای مصوبات هیئت وزیران، تفاهم‌نامه وزیر کشور و رئیس بنیاد شهید کشور همچنین مصوبات کارگروه استان، تفاهم‎نامه میان بنیاد شهید و شهرداری اصفهان به منظور نگهداری هرچه بهتر گلستان شهدای این شهر تهیه و به کلیه مناطق ابلاغ خواهد شد. حسین امیری در دیدار با

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در راستای مصوبات هیئت وزیران، تفاهم‌نامه وزیر کشور و رئیس بنیاد شهید کشور همچنین مصوبات کارگروه استان، تفاهم‎نامه میان بنیاد شهید و شهرداری اصفهان به منظور نگهداری هرچه بهتر گلستان شهدای این شهر تهیه و به کلیه مناطق ابلاغ خواهد شد.

حسین امیری در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، اظهار کرد: دستاوردهای ارزشمند ایران اسلامی به برکت خون شهدا بوده و به همین جهت آحاد مردم باید در راستای تکریم و پاسداشت خون شهدا گام بردارند.

وی با اشاره به احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا برای تکریم خانواده شهدا، افزود: سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان مطالبه ۳۰ ساله مردم شهید پرور اصفهان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان بر اساس اعتقادات و انجام وظیفه احداث شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: هدف از ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا و پارکینگ روباز مجاور آن ایجاد فضایی مناسب برای انجام مراسم مذهبی در مناسبت‌ها و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و زائران مزار شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امور مربوط به نگهداری، کاشت گل و گیاه، نظافت و شست و شوی گلستان شهدا، همه و همه توسط شهرداری در حال انجام است، گفت: در راستای مصوبات هیئت وزیران، تفاهم‌نامه وزیر کشور ، رئیس بنیاد شهید کشور و همچنین مصوبات کارگروه استان تفاهم نامه میان بنیاد شهید و شهرداری اصفهان به منظور نگهداری هرچه بهتر این گلستان در شهر اصفهان تهیه و به کلیه مناطق ابلاغ خواهد شد.

در ادامه این دیدار «مسعود احمدی نیا» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به وجود یک هزار و ۲۷ گلزار مطهر شهدا در این استان، گفت: در گلزار شهدای شهر اصفهان هفت هزار و ۸۰۰ شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

وی افزود: در حوزه ساماندهی گلستان های شهدا در کشور بیش از ۵۰ درصد ساماندهی را شهرداری‌ها انجام می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان خود را از بنیاد شهید و شهدا جدا ندانسته و تاکنون برای صیانت و پاسداشت شهدا گام‌های ارزنده‌ای برداشته است.

وی با قدردانی از اقدامات شهرداری اصفهان در خصوص ساماندهی گلستان شهدا، اظهار کرد: حفاظت و نظافت گلستان شهدا و بسیاری از اقدامات دیگر توسط شهرداری انجام می شود.

احمدی‌نیا ضمن تشکر از اقدامات شهرداری اصفهان در راستای پاسداشت حرمت شهدا گفت: در شهر اصفهان ۱۲ گلزار شهدا وجود دارد و در گلزار شهدای اصفهان بالای ۱۰ میلیارد تومان فقط سنگ و تابلو نیاز داریم که مقرر شده همچون گذشته در جلسه ای با شهردار اصفهان مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.