تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 26179

۸۰ نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود

۸۰ نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود

به مناسبت دهه کرامت؛۸۰ نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شودرئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران وبیدگل گفت: در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود.به گزارش  دنیای اسرار،‌ مهدی حافظیان ضمن تبریک دهه کرامت ومیلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه در

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت دهه کرامت؛
۸۰ نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران وبیدگل گفت: در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود.
به گزارش  دنیای اسرار،‌ مهدی حافظیان ضمن تبریک دهه کرامت ومیلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه در این ایام علی‌ رغم بیماری کرونا با برنامه‌ریزی درست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: برنامه‌های جامع و تاثیرگذاری را دراین ایام داشتیم که منجر به افزایش نشاط اجتماعی در بقاع شهرستان شد.
وی با بیان اینکه در شب پنجم ذی القعده ویژه برنامه‌ای با حضور خادمان رضوی در امامزاده بی بی زینب روستای یزددل برگزار شد، ابراز داشت: استقبال از این مراسم بسیار خوب بود و نشلط معنوی ویژه‌ای را به همراه داشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران وبیدگل ادامه داد: همچنین گروه صراط برنامه همخوانی و تواشیح را در این مراسم اجرا کردند.
وی با بیان اینکه شب گذشته نیز دو مراسم در آستان مقدس بی بی سکینه و امامزاده هادی و زینب خاتون بیدگل نیز با حضو خادمان رضوی برگزار شد، ادامه داد: گروه‌های همخوانی و تواشیح هدی و صراط در این دو مراسم همخوانی داشتند و مردم نیز با حضور در این مراسم‌ها دهه کرامت را گرامی‌ داشتند.
حافظیان با بیان اینکه مراسم ویژه میلاد امام رضا (ع) نیز در امامزادگان شاخص شهرستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: این برنامه‌ها ویژه‌تر در امامزاده هاشم (ع)، امامزاده هلال و امامزاده قاسم (ع) برگزار می‌شود و در دیگر امامزادگان با دارای فضای روباز هم این برنامه برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در مجموع در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران وبیدگل ابراز داشت: همچنین نماهنگ در مدح امام رضا (ع) در امامزاده بی بی زینب (س) تولید و در این روز از شبکه سیما پخش خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.