تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 26486

ایجاد ۸۰۹ مورد شغل صنعتی توسط کمیته امداد اصفهان

ایجاد ۸۰۹ مورد شغل صنعتی توسط کمیته امداد اصفهان

همزمان با روز صنعت و معدن اعلام شد؛ ایجاد ۸۰۹ مورد شغل صنعتی توسط کمیته امداد اصفهان کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته تعداد ۸۰۹ مورد شغل صنعتی، با تخصیص تسهیلاتی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ایجاد کرده است. به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا کیانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با روز صنعت و معدن اعلام شد؛

ایجاد ۸۰۹ مورد شغل صنعتی توسط کمیته امداد اصفهان

کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته تعداد ۸۰۹ مورد شغل صنعتی، با تخصیص تسهیلاتی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ایجاد کرده است.

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا کیانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: در سال گذشته ۸۰۹ شغل صنعتی با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، مشاغل ایجاد شده در بخش فعالیت های صنعتی را شامل کارگاه های جوشکاری، فلزکاری، تولیدات لوله، اتصالات پلیمری، تاسیسات برق و… مطرح کرد و افزود: این نهاد برای ایجاد شغل پایدار به مجریان شاغل در بخش فعالیت های صنعتی، آموزش های مهارتی لازم را ارائه می کند.

محمدرضا کیانی ادامه داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری نیز با پرداخت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات در همین حوزه، ۵۰ شغل صنعتی دیگر نیز ایجاد شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی برای ایجاد شغل در این نهاد با کمترین انحراف همراه است، گفت: برای نگهداشت و رسیدن به مرحله خوداتکایی مددجویان، این طرح ها تحت نظارت ۵ ساله کارشناسان و ناظران اشتغال قرار دارد و پس از تولید محصولات با کیفیت در زمینه بازاریابی و فروش نیز همراه شان خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.