تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 26497

اهدای ۲هزارو۵۰۰سری جهیزیه به همراه ۵هزارسبد غذایی به نوعروسان و نیازمندان

اهدای ۲هزارو۵۰۰سری جهیزیه به همراه ۵هزارسبد غذایی به نوعروسان و نیازمندان

رئیس شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان  اصفهان خبر داد؛ اهدای ۲هزارو۵۰۰سری جهیزیه به همراه ۵هزارسبد غذایی به نوعروسان و نیازمندان به گزارش دنیای اسرار:شهره شیرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اهدای دو هزار و ۵۰۰ سرویس جهیزیه و پنج هزار سبد غذایی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به نوعروسان و نیازمندان

Print Friendly, PDF & Email
رئیس شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان  اصفهان خبر داد؛

اهدای ۲هزارو۵۰۰سری جهیزیه به همراه ۵هزارسبد غذایی به نوعروسان و نیازمندان

به گزارش دنیای اسرار:شهره شیرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اهدای دو هزار و ۵۰۰ سرویس جهیزیه و پنج هزار سبد غذایی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به نوعروسان و نیازمندان شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان خبر داد و گفت:  هر سری جهیزیه ۸ قلم به ارزش ۱۱ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند در استان اصفهان اهدا شدو تهیه جهیزیه یکی از اقدامات شاخص این خیریه است که طی سه نوبت در سال به خانواده‌های تحت پوشش اهدا می شود.

شیرانی در خصوص تاریخچه خیریه آبشار عاطفه ها توضیح داد: بنیاد عاطفه ها با  ۸۳۰ شعبه در کشور و ۸۰ شعبه در اصفهان بزرگترین خیریه در استان اصفهان است که از سال ۱۳۸۰ شروع تا کنون با هدف محرومیت زدایی در استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بیش از از میلیون خیر در کشور حامی خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند، گفت: در استان اصفهان نیز ۱۰۰ هزار نفر از خیرین با ما همکاری می‌کنند. این خیریه با مجوزی که از وزرات کشور دریافت کرد در ۳۲ استان کشور فعالیت می کند، اما آنچه باعث برکت و بزرگی این خیریه شده همراهی ۸ هزار نفر از کارکنانی است که ۹۸ درصد آنها بانوان جوان، متخصص و تحصیلکرده ای هستند که به صورت داوطلبانه با دفاتر ما همکاری می کنند و تعداد آنها در استان اصفهان نیز ۵۰۰ نفر است

رئیس شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان افزود: هم اکنون ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند که در راستای محرومیت زدایی از آنها تلاش می‌شود و در استان اصفهان نیز ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش خیریه هستند.

شیرانی به حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها از خانواده‌های نیازمند از جمله خانواده ایتام، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بدسرپرست و بی سرپرست و اقشار آسیب دیده اشاره و اضافه کرد: یکی از علت گسترده بودن شعب خیریه این است که منزلت خانواده‌ها نادیده گرفته نشود و کارکنان خیریه در هر منطقه بتوانند به منزل مددجویان مراجعه کرده و پس از تحقیق، آنها را تحت پوشش قرار دهند.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان  اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور ۲ کمیلیون بستنه غذایی در ۱۴ رزمایش در کشور بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۵ هزار تبلت و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر برای  دانش آموزان نیازمند و جامانده از تحصیل در استان فراهم و بین آنها توزیع گردید.

رئیس شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان با بیان اینکه همه تأکید ما بر کمک به خانواده های مددجو نیست، تصریح کرد: ۱۵ کارگاه در استان اصفهان داریم که به خانواده‌ها فراخوان می کنیم تا در صورت توان مشغول به کار شوند. حدود یک ماه است مجتمع بزرگ کارآفرینی با عنوان سوغات ایران در مشهد راه اندازی شده که ۱۰۰ فروشگاه دارد و در ۲۰۰ متری حرم و در مکانی رایگان تولیدات زنان سرپرست خانوار به فروش می رسد و خوشبختانه ار آن استقبال شده است.

وی با بیان اینکه این خیریه کلیه نیازهای خانواده ها را از جمله درمان و دارو را نیز پوشش می دهد، بیان داشت:۱۰۰ هزار پزشک در اصفهان و شهرستان ها به صورت افتخاری با د فاتر آبشار عاطفه ها قرارداد دارند و بیماران را ویزیت رایگان می کنند.

شیرانی خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‌ها با کمیته امداد هم افزایی داریم و شعب خیریه در شهرستان ها با آنها قرارداد دارند و در زمینه جهیزیه و اهدای سبدهای غذایی و هزینه های درمانی هماهنگی و تعامل داریم.

وی اضافه کرد: استانداری اصفهان نیز سامانه ای راه اندازی کرده که خیریه ها به آن دسترسی دارند، اما تا همه خیریه ها به این سامانه متصل شوند زمان می برد، اگرچه قدم‌هایی برای جلوی این موازی کاری ها گرفته شود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.