تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 26535

آغاز توزیع ۷۰۰ دستگاه کولر آبی بین مددجویان کمیته امداد اصفهان

آغاز توزیع ۷۰۰ دستگاه کولر آبی بین مددجویان کمیته امداد اصفهان

۷۰۰دستگاه کولر آبی برای خانوارهای مددجو در استان اصفهان تامین و خریداری شده است. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ۷۰۰ دستگاه کولر آبی به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد تومان از طریق هم افزایی این نهاد با خیران نیک اندیش تامین

Print Friendly, PDF & Email

۷۰۰دستگاه کولر آبی برای خانوارهای مددجو در استان اصفهان تامین و خریداری شده است.

به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ۷۰۰ دستگاه کولر آبی به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد تومان از طریق هم افزایی این نهاد با خیران نیک اندیش تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به توزیع این محصول تولید داخل، گفت: تاکنون تعداد ۱۵۰ دستگاه در شهرستان های نجف آباد، کاشان و راوند توزیع شده و مابقی نیز در حال توزیع است.

کریم زارع با تشریح اینکه هر ساله لوازم ضروری زندگی شامل تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در ابتدای فصل تابستان و اواسط پاییز بین مددجویان توزیع می شود، ادامه داد: شناسایی مددجویان فاقد لوازم ضروری زندگی از مهمترین اقدامات حوزه حمایتی این نهاد می باشد.

وی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان اصفهان، در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.