تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
کد خبر : 26661

تصادف زنجیره ای و فوت ۵ سرنشین لیفان

تصادف زنجیره ای و فوت ۵ سرنشین لیفان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان از تصادف یک اتوبوس مسافربری، کامیون بنز، تریلی ماک و سواری لیفان و فوت ۵ نفر خبر داد. سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: صبح امروز ماموران پلیس راه “نطنز-بادرود” از یک مورد تصادف زنجیره ای در آزاد راه “اصفهان-کاشان”

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان از تصادف یک اتوبوس مسافربری، کامیون بنز، تریلی ماک و سواری لیفان و فوت ۵ نفر خبر داد.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: صبح امروز ماموران پلیس راه “نطنز-بادرود” از یک مورد تصادف زنجیره ای در آزاد راه “اصفهان-کاشان” بعد از “سرآسیاب” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی اتوبوس مسافربری ولوو در لاین سوم آزاد راه با کامیون بنز برخورد و کامیون بنز با تریلی ماک برخورد میکند و پس از آن اتوبوس به چپ منحرف و پس از شکستن گاردریل وارد لاین مخالف می شود و به صورت ربرو با سواری لیفان تصادف می کند که متاسفانه هر ۵ سرنشین سواری در دم فوت  می شوند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد. سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: رانندگان عزیزی که در عرصه حمل بار و جابجایی مسافر خدمت می کنند می بایست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند، از عجله و شتاب در رانندگی اکیدا خودداری کنند تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.