تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 26671

اجرای طرح نذرهشتم-هشتم هرماه با پرداخت ۸هزار تومان به زندانیان وخانواده های نیازمند آنان

اجرای طرح نذرهشتم-هشتم هرماه با پرداخت ۸هزار تومان به زندانیان وخانواده های نیازمند آنان

اجرای طرح نذرهشتم به نیت حضرت امام رضا (ع) هشتم هر ماه، مبلغ هشت هزار تومان را صدقه ماهیانه قرار دهیم.به گزارش دنیای اسرار،علیرضا بابایی مدیرکل زندان های استان در دیدار اعضا هیئت مدیره مجتمع فرهنگی و مطبوعاتی استان از اصحاب قلم- نویسندگان و ناشران وخبرنگاران خواست تا زمینه فرهنگ کمک و نوع دوستی در

Print Friendly, PDF & Email


اجرای طرح نذرهشتم به نیت حضرت امام رضا (ع) هشتم هر ماه، مبلغ هشت هزار تومان را صدقه ماهیانه قرار دهیم.
به گزارش دنیای اسرار،علیرضا بابایی مدیرکل زندان های استان در دیدار اعضا هیئت مدیره مجتمع فرهنگی و مطبوعاتی استان از اصحاب قلم- نویسندگان و ناشران وخبرنگاران خواست تا زمینه فرهنگ کمک و نوع دوستی در سطح استان جهت زندانیان و خانواده های آنان را افزایش دهند.
وی ضمن قدردانی از حضور مسئولین و صاحبان قلم و مطبوعات از اجرای طرح نذر هشتم حضرت امام رضا(ع) سخن گفت و افزود: اجرای این طرح یکی از ایده های ریاست محترم سازمان زندانهای کشور بوده و تقاضا داریم با فرهنگ سازی وآگاه سازی مردم جامعه به نیت امام مهربانی ها هشتم هر ماه مبلغ هشت هزاز تومان را بعنوان صدقه ماهیانه به این امر اختصاص دهند.
بابایی مشکلات معیشتی –درمانی-بهداشتی- آموزشی و اشتغال خانواده های زندانیان را از جمله موارد ضروری و مهم برشمرد و تصریح کرد: مبلغ ۸ هزار تومان ماهیانه در سبد معیشتی برای یک خانوار در جامعه بعنوان صدقه جاریه بسیاری اندک و ناچیز است اما قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود ،کمک های استانی مردم قطعا به مبلغ بزرگ و قابل ارائه به خانواده ها خواهد بود.
مدیرکل زندان های استان در بخش دیگری از سخنانش حضور صاحبان صنایع را در مجموعه زندانهای استان ضروری برشمرد و گفت: اشتغال زندانی در حین مدت تحمل حبس می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش و رشد جرم و بزه را پس از آزادی زندانی نیز در جامعه کاهش دهد.
وی با اعلام آمادگی کامل در این خصوص تصریح کرد: تمامی صاحبان مشاغل استان- سرمایه گذاران و کارآفرینان می توانند با بازدید از زندان و اطلاع از میزان توانمندی زندانیان و تولیدات آنان بصورت رای باز متقاضی حضور این قشر آسیب دیده در مجموعه خود شوند.
مدیرکل زندانهای استان در پایان نگاه به زندان را یک نگاه اجتماعی بیان کرد و اظهار کرد: نگاه به زندان راباید به عنوان یک معضل اجتماعی در نظرگرفت و با این نگاه و با هدف بازگشت سالم زندانی به آغوش خانواده و جامعه حمایت کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.