تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
کد خبر : 27020

افتتاح ۸ کیلومتر از آزادراه شرق اصفهان

افتتاح ۸ کیلومتر از آزادراه شرق اصفهان

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛ افتتاح ۸ کیلومتر از آزادراه شرق اصفهان بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان به طول ۸ کیلومتر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار: وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز (۱۰ مرداد ۱۴۰۰) به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه

Print Friendly, PDF & Email

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح ۸ کیلومتر از آزادراه شرق اصفهان

بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان به طول ۸ کیلومتر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار: وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز (۱۰ مرداد ۱۴۰۰) به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی وارد استان اصفهان شد.

با حضور محمد اسلامی بخش پایانی آزادراه شهید سردار حجازی (شرق اصفهان) به همراه اتصال جاده اصفهان-نایین در کریدور شرقی-غربی کشور به آزادراه شرق اصفهان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی در حاشیه ای این مراسم اظهار داشت:  کنارگذر شرق اصفهان بخشی از شبکه آزادراهی شمال جنوب کشور بوده که برای استان اصفهان، استان‌های همجوار و ترافیک عبوری نقش موثری ایفا می‌کند.

 وزیر راه و شهرسازی  افزود: این آزادراه علاوه بر کوتاه نمودن طول مسیر، زمان سفر را نیز به مدت دو ساعت کاهش می‌دهد لذا آثاری که برای مردم عزیز اصفهان و استان‌های مجاور دارد قابل ملاحظه است.

وی با بیان اینکه ۶۳ کیلومتر از این مسیر افتتاح شده است گفت: حدوداً ۳۶ کیلومتر باقیمانده تا سه راه مبارکه نیز با سرعت مطلوب در دست اجرا قرار دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه قطعه حدوداً ۱۰۰ کیلومتری تکمیل کننده حلقه مفقوده آزادراهی است اذعان داشت: در امتداد آن آزادراه اصفهان شیراز است که ان شاءالله در چند هفته آینده تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می رسد.

وی اضافه کرد: این آزادراه ۲۳۰ کیلومتری، علاوه بر اینکه ۱۳۰ کیلومتر مسیر را کوتاه میکند زمان سفر را نیز به مدت دو ساعت کاهش می‌دهد. که این سلسله اقدامات و برنامه‌ها در شکوفایی اقتصادی در مقیاس ملی، استانی و منطقه‌ای میتواند تاثیر ژرف و ماندگاری داشته باشد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.