تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 27083

مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد که الکترونیک تجویز نمودند به روز پرداخت می شود

مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد که الکترونیک تجویز نمودند به روز پرداخت می شود

به گزارش دنیای اسرار:در حال حاضر همه مراکز طرف قرارداد به طرح ملی نسخه الکترونیک بیمه سلامت پیوسته اند و روزانه نسخه الکترونیک از پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت در استان اصفهان دریافت می‌شود.دکتر بانک با بیان این مطلب افزود: مطالبات موسساتی که تجویز بیماران را به صورت الکترونیک انجام داده اند تا خرداد ماه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:در حال حاضر همه مراکز طرف قرارداد به طرح ملی نسخه الکترونیک بیمه سلامت پیوسته اند و روزانه نسخه الکترونیک از پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت در استان اصفهان دریافت می‌شود.
دکتر بانک با بیان این مطلب افزود: مطالبات موسساتی که تجویز بیماران را به صورت الکترونیک انجام داده اند تا خرداد ماه جاری پرداخت گردیده و تا هفته آتی پرداختی تیرماه هم اضافه خواهد شد.
دکتر بانک افزود : به منظور تامین نقدینگی مراکز درمانی و تامین دارو و تجهیزات پزشکی بیماران در شرایط کنونی جامعه و اوج انتشار ویروس کرونا ، مطالبات بخش خصوصی و دولتی نیز در سال گذشته تسویه گردید.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن قدردانی از همراهی پزشکان و مراکز درمانی دولتی و خصوصی در اجرای طرح نسخه الکترونیک افزود: موسسات درمانی طرف قرارداد در صورتی که اسناد خود را در زمان مقرر به صورت الکترونیک ارسال نمایند ، مطالبات خود را به روز دریافت می کنند.
دکتر بانک با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیان کرد: با عنایت به تکالیف قانونی سازمان بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه الکترونیک و الزامات قانونی برنامه ششم توسعه و شیوع ویروس کرونا ، انتظار می‌رود که پزشکان محترم ضمن فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص ، این اداره کل را در در مسیر تحقق اهداف کلان نظام سلامت کشور یاری رسانند.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: استفاده از خدمات الکترونیک و ترویج این گونه خدمات به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش یافته و سازمان بیمه سلامت نیز به منظور تکریم و حمایت از حقوق بیمه شدگان و با هدف کاهش مراجعات و تسریع در ارائه خدمات درمانی ، سامانه غیر حضوری شهروندی بیمه شدگان را آماده خدمت رسانی نموده است. بیمه شدگان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیbimehsalamatiranian.ir ضمن دسترسی به پرونده پزشکی خود، آخرین وضعیت بیمه ای ، تاریخچه خدمات دریافت شده و کد رهگیری خدمات را مشاهده نمایند. همچنین در صفحه جست وجوی مراکز خدمات سلامت می توانند مرکز و یا پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند ، لازم به ذکر است مالکیت شماره تلفن همراه باید الزاماً مختص کد ملی کاربر باشد.
دکتر بانک در پایان به راههای ارتباطی سازمان اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان می توانند می‌توانند سوالات، شکایت، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق مرکز تماس شبانه روزی ۱۶۶۶ و یا سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.ihio.gov.ir با ما در میان بگذارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.