تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 28078

تکمیل شبکه فاضلاب قهجاورستان به ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل شبکه فاضلاب قهجاورستان به ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

در نشست بررسی راهکارهای تامین منابع مالی اجرای تاسیسات فاضلاب شهر قهجاورستان اعلام شد؛ تکمیل شبکه فاضلاب قهجاورستان به ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد به گزارش دنیای اسرار:ا حضور نماینده  اصفهان در مجلس شورای اسلامی،  راهکارهای تامین منابع مالی اجرای تاسیسات فاضلاب شهر قهجاورستان بررسی شد. مهدی طغیانی در این جلسه بر اجرای تاسیسات

Print Friendly, PDF & Email

در نشست بررسی راهکارهای تامین منابع مالی اجرای تاسیسات فاضلاب شهر قهجاورستان اعلام شد؛

تکمیل شبکه فاضلاب قهجاورستان به ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش دنیای اسرار:ا حضور نماینده  اصفهان در مجلس شورای اسلامی،  راهکارهای تامین منابع مالی اجرای تاسیسات فاضلاب شهر قهجاورستان بررسی شد.

مهدی طغیانی در این جلسه بر اجرای تاسیسات فاضلاب شهر قهجاورستان تاکید و بیان کرد: با توجه به موقعیت توپوگرافی زمین در این منطقه که آب در بافت زمین نفوذ نمی کند، اجرای تاسیسات فاضلاب به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی بسیار  ضروری است.

وی افزود: باید راه های تامین منابع مالی این طرح به خوبی بررسی شود تا اجرای آن در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی گردد.  

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح راهکاری بسیار مناسب است، هر چند که دستگاه ها و مردم نیز باید همکاری لازم را در سرعت بخشیدن به آن انجام دهند.   

 طغیانی استفاده از پساب در صنعت را ضروری دانست و گفت: باید زمینه های استفاده از پساب در صنعت بیش از پیش در استان فراهم شود تا با فرایند بازچرخانی آب بتوان بر مشکلات کم آبی غلبه کرد.

در ادامه این نشست مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان این که تا کنون ۵ کیلومتر از ۴۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر قهجاورستان اجرا شده است گفت: برای اجرای ۴۲ کیلومتر شبکه جمع آوری  فاضلاب باقی مانده، خط انتقال به تصفیه خانه فاضلاب شرق و احداث ایستگاه پمپاژ به ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

هاشم امینی افزود: انتظار می رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری مسئولان امر، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح در آینده نزدیک فراهم شود، هر چند که آبفای استان اصفهان تدابیر لازم برای عملیاتی شدن این پروژه را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: با اجرای این طرح در هر ثانیه ۲۲ لیتر پساب به تصفیه خانه منتقل می شود که پیش بینی می شود این میزان تا سال ۱۴۲۵ به ۳۸ لیتر در ثانیه افزایش یابد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.