تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 28702

نجف آباد جایگاه ویژه‌ای در اطلس،هویتی،گردشگری و صنایع دستی کشور دارد

نجف آباد جایگاه ویژه‌ای در اطلس،هویتی،گردشگری و صنایع دستی کشور دارد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: نجف آباد جایگاه ویژه‌ای در اطلس،هویتی،گردشگری و صنایع دستی کشور دارد مقتدایی با بیان اینکه نجف آباد را باید فراتر از یک منطقه جغرافیایی دانست، گفت: برای نجف آباد جایگاه ویژه‌ای در اطلس هویت تاریخی، گردشگری و صنایع دستی باید قائل بود. به گزارش دنیای اسرار، دکتر عباس مقتدایی

Print Friendly, PDF & Email

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نجف آباد جایگاه ویژه‌ای در اطلس،هویتی،گردشگری و صنایع دستی کشور دارد

مقتدایی با بیان اینکه نجف آباد را باید فراتر از یک منطقه جغرافیایی دانست، گفت: برای نجف آباد جایگاه ویژه‌ای در اطلس هویت تاریخی، گردشگری و صنایع دستی باید قائل بود.

به گزارش دنیای اسرار، دکتر عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با حضور در غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: نجف آباد را نباید یک شهر و منحصرا یک منطقه جغرافیایی دانست بلکه این منطقه در زمینه‌های فرهنگ، هنر، علم و فناوری جایگاه و اختصاصات ویژه‌ای دارد.
وی در ادامه افزود: صنایع دستی و مسائل مختلف دیگر مرتبط با هویت این شهر در پهنه تاریخ و درازای تاریخ سابقه دارد و این منطقه همواره توانسته است نقش و جایگاه ویژه و برجسته‌ای را داشته باشد، نمونه منحصر به فرد نجف آباد در مدیریت دفاع مقدس یکی از عرصه‌هایی است که باید مورد توجه مدیران و مسؤولان شهرستان نجف آباد و استان اصفهان در خصوص معرفی نجف آباد قرار بگیرد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه معماری، محیط زیست و تولیدات منحصر به فرد این منطقه و زیست بوم و نوع نگاه مردم نجف آباد به زندگی و تدین و دینداری مردم این شهر در کنار دیگر مباحث هویت بخش برای کل نجف آباد می‌تواند به عنوان یک مجموعه برجسته مخصوصا توسط شهرداری و شورای شهر مورد کار ویژه قرار بگیرد.
مقتدایی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های نجف آباد به درستی استفاده کرد، گفت: حضور ما در غرفه نجف آباد در راستای تعظیم در مقابل مردمان سخت‌کوش،پرکار، باهوش، ایثارگر و پرانگیزه.ای که متعهدانه فعالیت کردند و معتقد هستم در حوزه گردشگری و صنایع دستی برای نجف آباد جایگاه ویژه‌ای قائل بود و در اطلس هویت تاریخی، گردشگری و صنایع دستی باید جایگاه ویژه‌ای قائل و این شهر را بیش از پیش به کشور معرفی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.