تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 7053

مهندس صدری اعلام کرد : درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد

مهندس صدری اعلام کرد : درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد

مهندس صدری اعلام کرد : درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد  مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود : اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، در

Print Friendly, PDF & Email

مهندس صدری اعلام کرد : درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد

 مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود : اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت گردید.

دنیای اسرار: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سید مجید صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.

 وی اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پی گیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد نمود.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  در پایان افزود : می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.