تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 28732

آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد.به گزارش دنیای اسرار، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: مراکز آموزش عالی علمی کاربردی

Print Friendly, PDF & Email

ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد.
به گزارش دنیای اسرار، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: مراکز آموزش عالی علمی کاربردی ضرورت دارد نسبت به اطلاع رسانی به موقع و موثر به دانشجویان اقدام نمایند. دکتر عباسی در ادامه گفت : دانشجویان متقاضی دریافت وام این دانشگاه می توانند تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه دانشجویی پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.swf.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: باتوجه به فرآیند متعارف و تجربه سنوات گذشته و نیز تاکید مسئولان مربوطه ، انتظار می رود دانشجویان متقاضی ، فرآیند ثبت درخواست وام خود را به انتهای مهلت زمانی اعلام شده ، موکول ننموده و تا حد امکان قبل از پایان سالجاری اقدام به ثبت وام نمایند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: در هر ترم تحصیلی ۱۳ میلیون ریال وام دانشجویی به متقاضیان پرداخت می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.