تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 28751

رسالت خدمت رسانی سازمان ها حقله اتصال حاکمیت به مردم

رسالت خدمت رسانی سازمان ها حقله اتصال حاکمیت به مردم

پروفسورگونارمیردال، توسعه را مرهون چهار عامل اساسی و مهم؛ نیروی انسانی سالم و خلاق ، منابع مادی ، تکنولوژی و مدیریت می داند .بررسی هر چهارعامل مهمی که برنده جایزه نوبل مطرح کرده، بدون وجود مدیران جوان ، تحصیل کرده و خلاق محقق نمی شود. به گزارش دنیای اسرار:اساساً توسعه یک جامعه مبتنی بر سازمان

Print Friendly, PDF & Email

پروفسورگونارمیردال، توسعه را مرهون چهار عامل اساسی و مهم؛ نیروی انسانی سالم و خلاق ، منابع مادی ، تکنولوژی و مدیریت می داند .بررسی هر چهارعامل مهمی که برنده جایزه نوبل مطرح کرده، بدون وجود مدیران جوان ، تحصیل کرده و خلاق محقق نمی شود.

به گزارش دنیای اسرار:اساساً توسعه یک جامعه مبتنی بر سازمان های پویا و خلاق است، سازمان هایی که با رسالت خدمت رسانی به مردم ، حلقه اتصال مردم به حاکمیت قرار می گیرند.
سازمان هایی که بر اساس فرضیه متخصصان علم مدیریت و رویکرد های نوین مدیریت ناب، بدون وجود مدیری کارآمد ، متخصص ، جوان و خلاق قادر به رشد ، توسعه و توانمندسازی خود نیستند.
خوشبختانه در بهمن ماه سال جاری دو اتفاق مهم دغدغه مندان و خدمتگزاران به مردم را بسیار خوشحال و خرسند نمود؛ انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی به مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و دکتر محمد حسین صفاری به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، بیانگر نگاه خلاقانه به توسعه در استان می باشد.
فراتر از تعهد قلبی وعملی این دو مدیر جوان در سابقه خدمتگزاری به مردم، متخصص بودن در حوزه کاری و توجه ویژه به مفهوم تیم سازی و مشارکت مطلوب جهت جذب همه اندیشه ها و افکار سازنده، جهت توانمندسازی و توسعه این دو سازمان در حوزه های تخصصی خود حایز اهمیت است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.