تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 28760

تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی شماره یک شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد

تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی شماره یک شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد

به گزارش دنیای اسرار:مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این خبر گفت: این عملیات از شنبه ۱۶ بهمن ماه، آغاز شد و بر پایه پیش بینی های انجام شده ۱۸ روز به طول خواهد انجامید.علیرضا قزوینی زاده با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی واحدهای تصفیه آمین و آب ترش شماره یک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این خبر گفت: این عملیات از شنبه ۱۶ بهمن ماه، آغاز شد و بر پایه پیش بینی های انجام شده ۱۸ روز به طول خواهد انجامید.
علیرضا قزوینی زاده با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی واحدهای تصفیه آمین و آب ترش شماره یک شرکت نیز از ۲۳ بهمن ماه شروع خواهد شد، افزود: پیش بینی زمان انجام این تعمیرات به مدت ۱۴ روز است.
وی گفت: تمامی تلاش ما این است که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و با پیش بینی ۱۵۰ هزار نفرساعت( ۷۰۰ نیروی رسمی و ۷۵۰ نیروی پیمانکاری مجرب) و بهره مندی از امکانات سیستمی، مدت زمان این عملیات را کاهش داده و بهره وری پالایشگاه را افزایش دهیم.
مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: در تعمیرات اساسی این دوره مانند دوره های گذشته، تمام نیروهایی که از بیرون شرکت وارد پالایشگاه شده اند، دوره های آموزش ایمنی را گذرانده اند و همچنین با توجه به شیوع کرونا، راه های مقابله با این ویروس به آنها آموزش داده شده است ؛ بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و اسپری های ضدعفونی کننده نیز روزانه در اختیار این افراد قرار داده می شود، لباس های آنها به طور مرتب تعویض می شود و فاصله گذاری اجتماعی با حساسیت زیاد رعایت می گردد. تا مشکلی در زمینه کرونا به وجود نیاید و با وجود اینکه جمعیت زیادی باید در یک فضا کار می کنند شرایط تحت کنترل باشد.
وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی پروژه عظیمی است که تمامی گروه ها باید با هم همکاری کنند تا در کوتاه ترین زمان به سرانجام برسد، اظهار داشت: ادارات مختلفی ازجمله بازرسی فنی، مهندسی عمومی، مهندسی پالایش، بهره برداری، ایمنی، HSE ، منابع انسانی، روابط عمومی، حراست ، مدیریت بازرگانی و … با اداره نگهداری و تعمیرات همکاری دارند تا با بهترین کیفیت این کار انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.