تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 28777

استاندار اصفهان:پایبندی به اسلام و کمک به محرومان پایه های اصلی انقلاب است

استاندار اصفهان:پایبندی به اسلام و کمک به محرومان پایه های اصلی انقلاب است

به گزارش دنیای اسرار، سید رضا مرتضوی روز جمعه در آیین رونمایی از فرش های حرم مطهر امیر المومنین حضرت علی(ع)که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، افزود: نگاه ویژه خداوند در بهمن ماه سال ۵۷ موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود و شان و منزلت مردم ما به طور معجزه آسایی در جهان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، سید رضا مرتضوی روز جمعه در آیین رونمایی از فرش های حرم مطهر امیر المومنین حضرت علی(ع)که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، افزود: نگاه ویژه خداوند در بهمن ماه سال ۵۷ موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود و شان و منزلت مردم ما به طور معجزه آسایی در جهان بسیار تغییر کند.

وی افزود:یکی از نمودهای بازر حقانیت انقلاب اسلامی شهید قاسم سلیمانی و اقدامات او برای ستاد عتبات و ایجاد موکب ها،کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان بود که برکت به همراه داشت.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید رهرو مختصات شکل گرفته افکار امثال شهید قاسم سلیمانی باشیم، تصریح کرد: در چهل و سومین سالگرد انقلاب باید یک بازنگری کنیم که چقدر به اصول پایه ریزی شده انقلاب اسلامی نزدیک هستیم و آیا طبق این اصول پیش رفته ایم.

وی ادامه داد: پایبندی به اسلام و قرآن، کمک به محرومان، تاکید به تعلیم و تربیت اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی و دعوت به کار اصول پایه ریزی انقلاب است.

استاندار اصفهان گفت: نباید اجازه فاصله گرفتن از اصول اولیه انقلاب را به کسی دهیم زیرا جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که به خواست مردم افراد بر مسند قدرت می نشینند اما دنیای رسانه ای کشورهای سلطه فضا را برای پیشبرد مولفه اسلامی تنگ می کند.

وی اضافه کرد: بچه های نسل جدید ما  با یک اختلاف نسلی مواجه هستند که ایام دهه فجر می تواند تبیین دین اسلام و مُبین پیروی انقلاب اسلامی باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.