تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 29017

شناسایی و انهدام ۷۷ باند بزرگ مواد مخدر در اصفهان

شناسایی و انهدام ۷۷ باند بزرگ مواد مخدر در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان اصفهان با توجه به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان با سهمیه یک هزار و ۲۰۰ نفری در حال انجام است، گفت:۷۷ باند بزرگ مواد مخدر در استان اصفهان شناسایی و منهدم گردید. سردار محمدرضامیرحیدری با اشاره به اینکه در راستای کاهش تصادفات، کنترل جرایم، حوزه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان اصفهان با توجه به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان با سهمیه یک هزار و ۲۰۰ نفری در حال انجام است، گفت:۷۷ باند بزرگ مواد مخدر در استان اصفهان شناسایی و منهدم گردید.

سردار محمدرضامیرحیدری با اشاره به اینکه در راستای کاهش تصادفات، کنترل جرایم، حوزه پلیس سایبری، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قاچاق رسانه‌ها همکاری ویژه‌ای داشتند، اظهار کرد: اقدامات پلیس در جهت حفظ آرامش آحاد مختلف جامعه منجر به کاهش ۴۱ درصدی سرقت‌های خشن و ۴۷ درصدی سرقت‌های به عنف شده است.

وی بیان کرد: سرقت در استان اصفهان ۹ درصد کاهش یافت. در زمینه دستگیری سارقان نیز با افزایش ۴ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان سلاح های غیرمجاز رشد ۷ درصدی داشت. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته با افراد فعال در این زمینه برخورد می کنیم. ۶ شهرستان را به عنوان شهرستان هدف در دستور کار داریم و طرحی را به زودی اجرایی خواهیم کرد.

سردار میرحیدری با اشاره به رشد ۲۸ درصدی شناسایی و ممانعت از ورود اتباع غیر مجاز در استان اصفهان خاطر نشان کرد: این افراد در بسیاری از مراکز صنعتی، کشاورزی و دامداری به کار گرفته می‌شوند که خطر آفرین هستند چرا که بدون شناسنامه هستند و فاقد مجوز که قابلیت پیگیری را نداریم.

وی افزود: معابر شهری در اصفهان کانالیزه نیست و حادثه آفرین هست. شهرداری جلساتی را برای ایمن سازی فوری معابر در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه میزان فوتی‌های تصادفات برون شهری در تصادفات ۵ درصد افزایش یافته است، گفت: در آزادراه کاشان-قم شاهد تصادفات زیاد فوتی هستیم که در این زمینه تذکراتی برای نصب نیوجرسی داشته‌ایم که هنوز محقق نشده است.

سردارمیرحیدری با اشاره به روکش آسفالت نامناسب، شانه‌های خاکی غیر استاندارد، چاله‌های موجود در محورها همه منجر به تشدید تصادفات در استان اصفهان شده است، ابراز داشت: دستگیری اراذل و اوباش ۱۰ درصد افزایش یافت. میزان اخطار و احضار نیز ۴۰ درصد افزایش داشته و در عید نوروز همه این افراد را تحت کنترل داریم مگر آنکه تضمین کنند که دست از رذالت بردارند.

وی ادامه داد : اصل هدف پلیس اصلاح اراذل و اوباش است اما کسانی که سرکشی می‌کنند مورد برخورد جدی قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز تشریح کرد: این سنت از دیرباز در کشور مرسوم بوده است، ما برای شادمانی مردم کمک خواهیم کرد تا جشنی به صورت سنتی در کشور به خوبی برگزار شود.

سردار میرحیدری با بیان به کشفیات پلیس در زمینه ترقه‌های غیرمجاز گفت:شهروندان و اصناف اطلاعاتی که در ارتباط با تولید اقلام مواد محترقه غیرمجاز دارند را به پلیس اطلاع دهند، مرکز فوریت‌های پلیس فتا با شماره ۰۹۶۳۸۰ آماده دریافت اطلاعات در زمینه فروش در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه در بازارها فروش ترقه را داریم که شهروندان در صورت مشاهده این موارد را نیز به پلیس اعلام کنند، اضافه کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان را داریم که علی رغم اینکه این مراسم دینی است اما باید جوانان نسبت به این آئین شناخت بیشتری داشته باشند چون در برخی موارد شاهد رفتارهای پرخطری هستیم که باید تحت کنترل و مدیریت قرار گیرند.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.