تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 29030

واگذاری بیش از ۷۰۰ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان طی سال گذشته

واگذاری بیش از ۷۰۰ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان طی سال گذشته

۷۷۰ اشتراک رایگان در سال ۱۴۰۰ به مددجویان و ایثارگران و اماکن واجد شرایط در استان اصفهان واگذار شد. به گزارش دنیای اسرار، سرپرست این شرکت بیان داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه، در سال گذشته تعداد ۷۷۰ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و

Print Friendly, PDF & Email

۷۷۰ اشتراک رایگان در سال ۱۴۰۰ به مددجویان و ایثارگران و اماکن واجد شرایط در استان اصفهان واگذار شد.

به گزارش دنیای اسرار، سرپرست این شرکت بیان داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه، در سال گذشته تعداد ۷۷۰ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شده است.

ابوالقاسم عسکری، تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۷ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۵۹مورد به مددجویان بهزیستی، ۱۰۲ مورد به خانواده معظم شهدا، ۲۳۸ مورد به جانبازان و ۱۲۴ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

مهندس عسکری، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها و اماکن مذهبی از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

وی افزود: مددجویان نهادهای حمایتی و جانبازان بالای ۲۵ درصد در صورتی که تا کنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره مند نشده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرتبه کنتور و اشتراک رایگان دریافت نمایند.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در تمامی بخش های خانگی، صنعتی و عمومی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار ارائه خدمات گازرسانی به بیش از ۵ میلیون جمعیت و صنعت استان و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.