تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 29383

امدادگران اصفهانی عازم آبادان شدند

امدادگران اصفهانی عازم آبادان شدند

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعزام گروه امدادی به همراه تجهیزات خودرویی سنگین صبح امروز برای نجات افراد محبوس در محل ساختمان ریزش کرده آبادان خبر داد. منصور شیشه‌فروش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی حادثه ریزش یک ساختمان بلند مرتبه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعزام گروه امدادی به همراه تجهیزات خودرویی سنگین صبح امروز برای نجات افراد محبوس در محل ساختمان ریزش کرده آبادان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی حادثه ریزش یک ساختمان بلند مرتبه در آبادان و تشکیل جلسه بحران برای امدادرسانی، گروه امدادی ۱۰ نفره از سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان به آن محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: همراه این تیم امدادی خودروی سنگین نجات مجهز به جراثقال ۱۰ تُنی و ۲ خودردی امدادی به همراه تجهیزات نجات به آبادان اعزام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به آمادگی این استان برای کمک به رفع بحران در استا‍ن‌های دیگر از جمله حادثه روز گذشته در شهر آبادان تاکید کرد.

روز گذشته بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه ( متروپل) در دست ساخت اداری، تجاری در آبادان ریزش کرد که به کشته و مصدوم شدن شماری از افراد حاضر در این مکان منجر شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.