تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 29508

در هفته صنایع دستی با همکاری اداره کل نمایشگاه هنرهای مردمی سوغاتی با طعم مهارت

در هفته صنایع دستی با همکاری اداره کل نمایشگاه هنرهای مردمی سوغاتی با طعم مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از برپایی نمایشگاه هنرهای مردمی سوغاتی با طعم مهارت با همکاری شهرداری اصفهان در هفته صنایع دستی از تاریخ ۱۹ الی ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان در تشریح این خبر گفت: در هفته صنایع دستی، این

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از برپایی نمایشگاه هنرهای مردمی سوغاتی با طعم مهارت با همکاری شهرداری اصفهان در هفته صنایع دستی از تاریخ ۱۹ الی ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان در تشریح این خبر گفت: در هفته صنایع دستی، این اداره کل با همکاری شهرداری اصفهان، نمایشگاهی با عنوان هنرهای مردمی سوغاتی با طعم مهارت در حرفه های صنایع دستی، صنایع غذایی، کشاورزی، پوشاک، صنایع چوب و چرم و … از استان های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، البرز، کرمانشاه و هرمزگان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ الی ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ از ساعت ۱۰ الی ۲۱ واقع در خیابان علامه امینی، باغ غدیر اصفهان برگزار می کند.
وی افزود: در راستای پیاده سازی نظام آموزش دوگانه، مهارت آموختگان مراکز دولتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اصفهان اعم از مراکز خواهران دهنو، زینبیه اصفهان، خمینی شهر و خوراسگان محصولات خود را در این نمایشگاه به صورت سفارش محور عرضه می نمایند.
اخوان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی فرهنگ غنی ایرانی، اشتغالزایی بانوان هنرمند، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه مشاغل خانگی، خلاقیت، ایده پردازی و نوآوری و ایجاد اشتغال پایدار عنوان نمود.
گفتنی است این نملیشگاه برای بازدید عموم آزاد است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.