تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 29569

رئیس جمهور: اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است

رئیس جمهور: اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است

به گزارشدنیای اسرار، آیت‌الله رئیسی، در بدو ورود خود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان خاطر نشان کرد: اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است و می تواند قطب علم و فناوری شود ودر این استان از ظرفیت های فراوان گردشگری و نیروی انسانی کارآمد برخورداریم. وی، با اشاره به بحران

Print Friendly, PDF & Email

به گزارشدنیای اسرار، آیت‌الله رئیسی، در بدو ورود خود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان خاطر نشان کرد: اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است و می تواند قطب علم و فناوری شود ودر این استان از ظرفیت های فراوان گردشگری و نیروی انسانی کارآمد برخورداریم.

وی، با اشاره به بحران آب در فلات مرکزی ایران و استان اصفهان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات استان اصفهان، مشکل آب این استان است.  چه آب برای کشاورزی و چه آب برای شرب که البته دولت برای رفع آن برنامه هایی جامع دارد و اطمینان داریم که این مشکل با کمک مردم و مسئولان قابل حل است و به مدیریت کارامد و جهادی نیاز دارد.  برای سامان بخشی به این دشواری باید همه مسئولان در کنار مردم دست به دست هم بدهند؛ در همین این راستا اعتباراتی نیز در نظر گرفته شده است.

  رئیس جمهور، با اشاره به پروژه‌های ناتمام استان اصفهان، خاطر نشان کرد: از دیگر مشکلات اصفهان، طرح‌هایی است که از دهه‌ها قبل، مثلا از دهه ۶۰ بوده که متاسفانه مغفول و بر زمین مانده است که می باید علل آن را بررسی کرد که چرا این طرح ها هنوز به سامان نرسیده است؛ پروژه ها و طرح‌های نیمه‌تمام در تمام استان‌ها و استان اصفهان وجود دارد و به همین دلیل، این سفر به استان اصفهان برای آغاز طرح جدیدی نیست. مگر آنکه ضرورتی ایجاب کند، این سفر، آغاز نهضتی است، مستمر و پویا برای به سامان رسیدن طرح هایی که دهه‌هاست نا تمام مانده و مردم را رنج می دهد.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ها و جلسات خود در این سفر، اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در این سفر و با همکاری همه مسئولان و بررسی نظراتی که جمع‌آوری شده، در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری، خبرهای خوبی برای مردم شریف اصفهان داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.