مهندس ابوالقاسم عسکری، سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، در گردهمایی پیمانکاران و تامین کنندگان این شرکت،بیان داشت: با پیشتیبانی تامین کنندگان و پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی فعالیتها، در سه بخش کالا،اجرای پروژه ها و خدمات در حال حاضر ۹۹٫۵درصد از جمعیت استان معادل ۱۱۴ شهر و ۱۰۶۴روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس عسکری،افزود: هدف از این گرهمایی سالانه، تقویت تعامل ارتباط با این گروه، تقویت فرهنگ ایمنی در قراردادهای فی مابین، ارزیابی نظام مند دوره ای در جهت شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، رسیدگی به مسائل و مشکلات پیمانکاران در چارچوب مقررات می باشد.

وی، یادآور شد: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان شرکت پیشتاز از سال ۸۰ استقرارسیستم مدیریت کیفیت را در دستور کار قرار داد و توانسته در این خصوص گواهی نامه های متعددی را کسب کند و تا به امروز همراستا با مدل های استاندارد مدیریتی حرکت و به جوایز مختلفی در حوزه تعالی سازمانی دست یابد.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه این شرکت در راستای حجم توزیع گاز پس از تهران در رتبه اول قراردارد، تصریح کرد: زمانی که بیشترین انرژی مردم به گاز اختصاص دارد ضروری است که در بسیاری از شاخص های خدماتی نیز جایگاه ویژه ای داشته باشیم، لذا سهم عمده ای از کیفیت محصولات ما به بازوان اجرایی شرکت یعنی تامین کنندگان و پیمانکاران توانمند بستگی دارد.

عسکری، گفت: بالغ بر ۷۰ درصد سبد انرژی استان را گاز طبیعی تشکیل می دهد، به گونه ای که سال گذشته حدود ۲۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در این استان به مصرف رسید.که از این میزان، حدود ۴۲ درصد مربوط به بخش صنعت، حدود ۳۲درصد در بخش نیروگاهی،۲۱ درصد در بخش خانگی،۳ درصد در حمل و نقل و ۲درصد در واحدهای تجاری بوده است.

وی، افزود: نکته قابل توجه اینکه ما در یک چرخه تولید و مصرف قرار داریم و بخش قابل توجه ای از محصولات و خدما ت ما به مصرف صنعت و تولید می رسد، بنابراین درصورتی که نیاز های ما از قبیل؛ لوله، اتصالات و فرآورده های صنعتی مورد نیاز صنعت گاز در اسرع وقت و با کیفیت بالا تامین شود به تبع خدمات با کیفیت بالا تری نیزبه مردم، صنعتگران وتولید کنندگان ارائه خواهیم نمود.

مهندس عسکری، با تاکید براینکه،حل مسائل ومشکلات تمامی ذینفعان از اولویت های مدیریت شرکت است، گفت: در رابطه با تامین به موقع مبالغ قراردادهای همکاری خود با تامین کنندگان و پیمانکاران با تلاش و همکاری این گروه ها تا کنون بخوبی مدیریت شده است.

لازم به ذکر است، تسهیل در تایید و پرداخت به موقع صورت وضعیت ها، تسویه به موقع پیمان ها، رعایت مسائلHSE، آموزش نیروهای پیمانکار و… از دیگر مباحث مهمی بود که در این گردهمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.