تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
کد خبر : 29777

جریان خدمت در عملیات اجرایی بوستان زندگی با پیشرفت ۵۵ درصدی

جریان خدمت در عملیات اجرایی بوستان زندگی با پیشرفت ۵۵ درصدی

فاز سوم عملیات اجرایی بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی با مساحت ۲۵ هزار متر مربع با ۵۵ درصد پیشرفت یکی از پروژه های عمرانی و در دست اقدام شهرداری نجف آباد است. به گزارش دنیای اسرار:سید رسول موسویان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد با اشاره

Print Friendly, PDF & Email

فاز سوم عملیات اجرایی بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی با مساحت ۲۵ هزار متر مربع با ۵۵ درصد پیشرفت یکی از پروژه های عمرانی و در دست اقدام شهرداری نجف آباد است.

به گزارش دنیای اسرار:سید رسول موسویان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد با اشاره به مسیر گردشگری تفریحی بوستان زندگی که بر اساس کوچه باغ های قدیم شهر طراحی و در حال اجراست گفت در پی آن هستیم که این مکان را هر چه سریعتر به منظور ایجاد مکانی سرشار از طراوت و شادابی برای استراحت و تفریح شهروندان عزیز آماده و در اختیار قرار دهیم.

موسویان افزود امید است در آینده رونق این مسیر به جذب گردشگر برای شهر بینجامد.

معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد مساحت پروژه بوستان زندگی را از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی ۲۵ هزار متر مربع با تعداد ۷ زمین ورزشی به مساحت ۲۳۷۰ متر مربع اعلام کرد.

وی طول جدول کاری این پروژه را ۳ هزار متر طول، مسیر باند پیاده را هزار متر طول و مسیر باند دوچرخه را ۷۵۰ متر طول اعلام کرد.

ایشان از مشکلات موجود در احداث این پروژه را جابجایی تاسیسات آبرسانی باغات و مسیر جوی های متعدد آب کشاورزی «آب چاه و آب کانال» اعلام کرد و گفت الحمدالله با همکاری خوب کشاورزان منطقه عملیات عمرانی به صورت مطلوب تا کنون به پیش رفته است.

 

موسویان افزود احداث این پروژه در جنوب شهر موجب نشاط مردمی شده و با توجه به نیازهای مردم برای ایجاد محیط های تفریحی برای استفاده خانواده گی، فضای امنی برای بازی کودکان و نشاط مردمی ایجاد شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.