تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 29788

تشکیل ستاد پیگیری و به سرانجام رساندن مصوبات سفر رئیس جمهور، در استانداری اصفهان/ تصویب پیگیری و اتمام پروژه های با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت در سراسر استان

تشکیل ستاد پیگیری و به سرانجام رساندن مصوبات سفر رئیس جمهور، در استانداری اصفهان/ تصویب پیگیری و اتمام پروژه های با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت در سراسر استان

به گزارش دنیای اسرار، دکتر سیدرضا مرتضوی در این نشست به توانمندی و ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه استان و نقش آفرینی آن ها در جذب اعتبارات و تصویب قوانینی که مسیر توسعه را هموارتر می سازد اشاره کرد و افزود: هم افزایی، همدلی مسئولین و همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، دکتر سیدرضا مرتضوی در این نشست به توانمندی و ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه استان و نقش آفرینی آن ها در جذب اعتبارات و تصویب قوانینی که مسیر توسعه را هموارتر می سازد اشاره کرد و افزود: هم افزایی، همدلی مسئولین و همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی می تواند از حجم مشکلات استان بکاهد و موجب ارتقاء توسعه و آبادانی استان شود.

وی با تشریح عملکرد مدیریت استان در خصوص پیگیری های مطالبات و مصوبات سفر رئیس جمهور در هفته گذشته اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام استان که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند در سفر ریاست جمهوری تعیین تکلیف و اعتبار لازم برای به پایان رسیدن آن‌ها دریافت شد تا خیرات آن نیز برای مردم منطقه احساس شود.
استاندار، سفر رییس جمهور برای استان اصفهان را سفری پربار و پربرکت برشمرد و گفت: با این سفر، فضای لازم برای پیگیری مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان ها و مطالبات قانونی مردم بیش از گذشته فراهم شد.
دکتر مرتضوی با انتقاد از اعلام نشدن ارقام دقیق میزان کاهش بارش ها تصریح کرد: برخی با اهدافی خاص در ارائه آمار درخصوص کاهش بارش ها و نیز میزان مصرف آب صنایع اغراق می کنند، درصورتی که مدیریت صحیح آب موجود می تواند فلات مرکزی را از مشکلات ناشی از کمبود آب نجات دهد.
مقام عالی دولت در استان افزود: صنایع استان اصفهان دارای سابقه فعالیت چندین دهه هستند ولی در حال حاضر مصرف آب این صنایع نسبت به گذشته بسیار تعدیل پیدا کرده است.
استاندار اصفهان با تاکید بر وجود نگاه عدالت محور به پروژه های سراسر استان برای تکمیل و سرانجام رساندن آن ها ابراز داشت: هفته گذشته و پس از سفر رئیس جمهور، درنشستی با معاون رئیس جمهور، مقرر شد با هماهنگی فرمانداران پروژه های نیمه تمام زیر ۵۰ درصد شهرستان ها که دارای اولویت هستند نیز پیگیری و بررسی شود تا شهرستانهایی که پروژه های نیمه تمام رسوب شده نیز داشته اند بتوانند از مشکلات عبور کنند و مردم این مناطق نیز طعم امید و آبادانی را بچشند.
وی در ادامه به کمبود فضاهای آموزشی و درمانی در برخی مناطق و شهرستان های استان اشاره کرد و ابراز داشت: همکاری و مشارکت و پشتیبانی همه نهادهای اجرایی می تواند گشایش های جدیدی در این راستا ایجاد کند.
دکتر مرتضوی اضافه کرد: در نشست مذکور همچنین مقرر شد پروژه هایی که رییس جمهور در سفر خود در ایام تصدی ریاست قوه قضاییه به استان اصفهان نیز مصوب داشتند به مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به استان ملحق شود و پروژه های اولویت دار شهرستان ها نیز به مصوبات سفر رئیس جمهور اضافه گردد.
استاندار اصفهان با اشاره به تشکیل ستادی در استانداری برای پیگیری و به سرانجام رساندن مصوبات سفر رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ترتیبی اتخاذ شده تا آسیب های زیست محیطی فعالیت صنایع استان با ایجاد و تأسیس ایستگاه های پایش ریزگردها در مناطق غربی و شرقی استان بیشتر نظارت و رصد شود که بالطبع سلامت مردم استان نیز تامین و حفظ می شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.