تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 29796

فولاد مبارکه از نوآوریِ باز حمایت می‌کند

فولاد مبارکه از نوآوریِ باز حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری فولاد مبارکه: فولاد مبارکه از نوآوریِ باز حمایت می‌کند به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: این شرکت برای دستیابی به تکنولوژی‌های آینده از الگو نوآوری‌ باز حمایت می‌کند و هدف از راه‌اندازی مرکز نوآوری مبارکه رفع نیازهای این صنعت به کمک

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه از نوآوریِ باز حمایت می‌کند

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: این شرکت برای دستیابی به تکنولوژی‌های آینده از الگو نوآوری‌ باز حمایت می‌کند و هدف از راه‌اندازی مرکز نوآوری مبارکه رفع نیازهای این صنعت به کمک دانشگاهیان است.

یحیی پالیزدار اظهار کرد: همه صنایع برای دستیابی به تکنولوژی‌های مورد نیاز خود یا از طریق واحدهای R&D (تحقیق و توسعه) داخلی یا اکوسیستم‌ها و زیست بوم‌های فناوری خارج از مجموعه از طریق open innovation یا نوآوریِ باز اقدام می‌کنند.

وی افزود: لازمه الگوی نوآوریِ باز این است که ما نیازمندی‌های صنعت خود را تبیین کرده و اعضای هیئت‌های علمی و پژوهشگران دانشگاهی را برای تمرکز بر حوزه‌های پژوهشی خود تشویق کنیم.‌

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه ادامه داد: هدف از راه‌اندازی مرکز نوآوری مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان این است که مگاترندها یا ابر روندهایی را که در صنعت فولاد نیاز داریم به اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه ارجاع دهند و هزینه‌های تحقیقاتی آنها را پرداخت کرده و تلاش کنند آنها را در جهت ایجاد استارتاپ‌های فنی برای رفع آن نیازها توانمند کنند.

پالیزدار ابراز کرد: این گام اول همکاری با دانشگاه است و پس از آن در مرحله بعدی ما تامین مالی استارتاپ‌های فنی را که از خود دانشگاه است، بر عهده خواهیم داشت انجام دهیم و تلاش می کنیم خروجی های دانشگاه را در صنعت به خدمت بگیریم.

وی اضافه کرد: اولین مرکز نوآوری دانشگاهی مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان هفته دولت با پذیرش تعدادی از استارتاپ‌ها و دانشجویان کار خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

نوآوری باز یک پارادایم یا الگو است که فرض می‌کند شرکت می‌تواند و باید از ایده‌ها و مسیرهای داخلی و خارجی به بازار، به‌عنوان وسیله‌ای برای سرعت بخشیدن و بهبود فناوری و نوآوری محصول خود استفاده کند. این مدل بر ضرورت رهاسازی ایده‌ها برای خروج از شرکت با هدف درآمدزایی بیشتر و هم‌چنین ورود ایده‌های نوآورانه (هم از جنس محصول، هم از جنس مدل کسب و کار) به شرکت تاکید می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.