تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 30040

اجرای پروژه بازیافت پسماندهای ساختمانی با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار

اجرای پروژه بازیافت پسماندهای ساختمانی با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد: اجرای پروژه بازیافت پسماندهای ساختمانی با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای پروژه بازیافت پسماندهای ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از سوی این سازمان و با مشارکت بخش خصوصی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:غلامرضا ساکتی با اعلام

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:
اجرای پروژه بازیافت پسماندهای ساختمانی با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای پروژه بازیافت پسماندهای ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از سوی این سازمان و با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: طبق قانون مدیریت پسماند، پسماندهای ساختمانی جزیی از پسماندهای عادی شهری به شمار می‌رود و مدیریت آن به شهرداری واگذار شده است.
او افزود: در حال حاضر پسماندهای ساختمانی در شهر اصفهان توسط سازمان مدیریت پسماند در محل گردنه زینل دفع می‌شوند و مالک زمینهای در حال ساخت و ساز در شهر و یا پیمانکار آن موظف است پس از عملیات عمرانی این پسماندها را جمع آوری و به سایت دفع پسماندهای ساختمانی انتقال دهد.
جمع آوری روزانه حدود ۳ تا ۴ هزار تن پسماند ساختمانی در اصفهان
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گام بعدی در این روند را بازیافت نخاله‌های ساختمانی دانست و توضیح داد: به صورت روزانه در شهر اصفهان حدود ۳ تا ۴ هزار تن پسماندهای ساختمانی جمع آوری و به سایت دفع منتقل می‌شود که مقرر است با اجرای این پروژه، پس از بازیافت به مصالح ساختمانی تبدیل و در چرخه ساخت و ساز به کار گرفته شود.
او با اعلام آغاز به کار این پروژه از سوی سازمان مدیریت پسماند افزود: به منظور استقرار هرچه بهتر این پروژه، از چند شهر که این سیستم در آنها مستقر شده است بازدیدهایی به عمل آمده و جلسات متعددی را با حضور متخصصان این حوزه برگزار کرده ایم.
به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان فراخوانی نیز در سطح ملی منتشر و از شرکت‌های توانمند در این حوزه جهت مشارکت در این طرح دعوت شده است.
ساکتی خبر داد: دو شرکت که در این زمینه فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده اند، اعلام آمادگی کرده اند که در حال حاضر سازمان مدیریت پسماند و سازمان سرمایه گذاری شهرداری اصفهان در حال تصمیم گیری درباره انتخاب یکی از این دو شرکت به عنوان سرمایه گذار در این حوزه هستند.
او افزود: هزینه مورد نیاز برای این پروژه بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان است که با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.