تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 30310

اقدامات و برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در دیدار با رئیس شورای شهر بررسی شد

اقدامات و برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در دیدار با رئیس شورای شهر بررسی شد

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان: اقدامات و برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در دیدار با رئیس شورای شهر بررسی شد مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از ارائه گزارش عملکرد ۴ ماهه سازمان پایانه ها به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: ابوالفضل توکلی با اعلام این

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان:

اقدامات و برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در دیدار با رئیس شورای شهر بررسی شد

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از ارائه گزارش عملکرد ۴ ماهه سازمان پایانه ها به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: در دیداری که با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان داشتیم، گزارش کاملی از فعالیت‌های سازمان پایانه ها طی ۴ ماهه گذشته ارائه شد.

او افزود: در این دیدار از طرح توسعه پایانه‌های جنوب غرب اندیشه گزارشی ارائه و مطرح شد که پیگیری‌ها درخصوص تملک و موارد حقوقی و تسطیح فاز اول با مشارکت شهرداری منطقه ١٣ شهرداری انجام شده است.

توکلی ادامه داد: همچنین درباره طرح پایانه شمال شرق که ۳۱ هزار مترمربع از آن در تملک منطقه ١۴ است و اخیرا در شورای برنامه ریزی شهرسازی و سیاستگذاری طرح گ‌های عمرانی و کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌ها مصوب شده، گزارشی ارائه شد.

او خبر داد: طرح پارک سوار فاز دوم پایانه کاوه و توجه به طرح پیشنهادی ایستگاه پایانی قطار سریع السیر تهران به اصفهان و لزوم استقرار پایانه و مراحل پیشرفت پروژه‌های هوشمندسازی در پایانه کاوه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

توکلی بررسی طرح‌های راه اندازی استراحتگاه و مجموعه ورزشی برای رانندگان، بازسازی رستوران صفه، نوسازی سیستم صوتی و روشنایی سالن‌های پایانه کاوه و نوسازی آسفالت قسمت‌های مختلف پایانه ها در مشارکت با مناطق را از دیگر طرح‌های مورد بررسی در این دیدار دانست.

به گفته او، تلاش برای کاهش حامل‌های انرژی و تغییر تعرفه انشعابات از تجاری به صنعتی و گردشگری، مشارکت با سازمان حمل و نقل و بار جهت بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز و موتورسیکلت پایانه جی(برای اولین باردر کشور) و مشارکت جهت راه اندازی پایانه ترکیبی جی برای سفرهای درون شهری و برون شهری ویژه خط اتوبوس های تندرو شرق به غرب در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در دیدار با رئیس شورای شهر همچنین موضوعات مرمت معابر و پیاده روها، زیباسازی، نگهداری فضای سبز، پرداخت سنوات و معوقات ١٠ نفر از بازنشستگان سازمان و استقرار معاونت فرهنگی در سازمان را مورد بررسی قرار دادیم.

او افزود: تخصیص اعتبار و توجه به اهداف اصلی سازمان در جهت مرمت، بهسازی، نگهداری و آماده سازی زیرساخت‌ها و حفظ جایگاه پایانه های شهر اصفهان به عنوان الگوی برجسته و شاخص در کشور از مطالبات ما از جمله شورای اسلامی شهر اصفهان بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.