تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 30353

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی

با هدف ایجاد و پایدارسازی اشتغال، به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است. به گزارش دنیای اسرار: احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد

Print Friendly, PDF & Email

با هدف ایجاد و پایدارسازی اشتغال، به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش دنیای اسرار: احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: به ۳ هزار و ۴۲۸ مددجوی اصفهانی، تسهیلاتی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اشتغال در رسته های مختلف انجام می شود، ادامه داد: بیشترین پرداخت تسهیلات در بین ۳ هزار و ۴۶۳ پرونده، برای ایجاد و پایدارسازی اشتغال هزار و ۵۸۲ نفر از مددجویان تحت حمایت در مشاغل خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

احمد رضایی، با بیان اینکه مددجویان در مشاغل کشاورزی، دام و طیور نیز فعالیت گسترده ای دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه این رسته اشتغال یکی از بنیادی ترین مشاغل در جوامع محسوب می شود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۸۴ مددجو با دریافت ۴۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات، مشغول به کار شدند.

وی همچنین مشاغل صنعتی و حمل و نقل را از دیگر حوزه های اشتغال مددجویان مطرح کرد و گفت: در این دو زمینه تاکنون به ۷۱۹ نفر، بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، با اعلام اینکه این نهاد برای تقویت و احیای هنر صنایع دستی و فرش در استان نیز گام برمی دارد، افزود: درحال حاضر ۴۴۳ مددجو با دریافت تسهیلاتی بیش از ۱۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در حوزه صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.