تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 30433

تعامل دو سویه بانک ملی ایران و پالایشگاه اصفهان افزایش می یابد

تعامل دو سویه بانک ملی ایران و پالایشگاه اصفهان افزایش می یابد

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک از شرکت پالایش نفت اصفهان بازدید کرد و در راستای راه های مشترک برای گسترش تعاملات و تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های دو جانبه با مدیر عامل این شرکت به گفت ‌وگو نشست. به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا فرزین در

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک از شرکت پالایش نفت اصفهان بازدید کرد و در راستای راه های مشترک برای گسترش تعاملات و تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های دو جانبه با مدیر عامل این شرکت به گفت ‌وگو نشست.

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا فرزین در جریان حضور و دیدار با مدیرعامل پالایشگاه اصفهان در ابتدا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام در این مجموعه به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد و طی یک نشست به تشریح خدمات و توانمندی های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک به بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت های اشتغالزایی در کشور نگاه راهبردی و حمایتی دارد. وی در ادامه گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ خدمات کارآمد مالی و بانکی را طراحی و ارائه کند. وی ادامه داد: بانک مصمم است با ارائه بسته‌های خدماتی متنوع و راه حل‌های مالی منطبق با نیاز پروژه‌های توسعه محور این مجموعه، نقش خود را در کمک به پیشبرد صنعت انرژی و نفت به خوبی ایفا کند تا در تمامی سطوح در کنار مشتریان خود باشد.
دکتر فرزین در این بازدید با بیان این که استراتژی دو ساله بانک ملی ایران با هدف مشتری مداری و جذب مشتریان جدید و بزرگ تدوین شده است، گفت: واحدهای تولیدی بزرگ مستقر در اصفهان از ظرفیت بسیار زیادی به منظور اجرای طرح های توسعه ای و صادراتی برخوردار هستند و بانک ملی ایران تا حصول نتیجه آنها را حمایت خواهد کرد.

محسن قدیری مدیرعامل پالایشگاه اصفهان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت، چند خواسته خود از مدیرعامل بانک ملی ایران را مطرح و در ادامه بر لزوم تقویت همکاری با بانک ملی ایران تاکید کرد.
وی گفت: این شرکت در حال حاضر از لحاظ حاشیه سود خالص، در رتبه های یکی به آخر و پس از پالایشگاه آبادان قرار دارد که تا سال ۱۴۰۵ پیش بینی می شود با افزایش ضریب پیچیدگی، بیشترین حاشیه سود را در بین شرکت های پالایشی کشور به خود اختصاص دهد.
وی از راه اندازی کامل پروژه واحد تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان تا شهریورماه امسال با ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه گازوئیل یورو ۵ خبر داد و گفت: که با بهره برداری این پروژه علاوه بر افزایش سالانه ۶ هزار میلیارد تومانی سود شرکت، تمام ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل تولیدی آن به سطح بین المللی ارتقا خواهد یافت

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.