تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
کد خبر : 30606

دشمنی با فراجا، دشمنی با ملت است / تمام قد حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی هستیم

دشمنی با فراجا، دشمنی با ملت است / تمام قد حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی هستیم

به گزارش دنیای اسرار: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند گفت: هر کس و هر نهادی که با فراجا دشمنی کند آن شخص و ان نهاد دشمن ملت است. حجت الاسلام “حسین میرزایی” در حاشیه حضور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند گفت: هر کس و هر نهادی که با فراجا دشمنی کند آن شخص و ان نهاد دشمن ملت است.

حجت الاسلام “حسین میرزایی” در حاشیه حضور در فرماندهی انتظامی استان اصفهان و دیدار با سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: امروز در این مکان حضور پیدا کردیم که هم از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی به خصوص در حوادث اخیر که در آماده باش کامل بسر می بردند قدردانی کنیم و هم به آنها دلگرمی دهیم و اعلام کنیم که تمام قد حامی و پشتیبان آنها هستیم.

وی به هجمه هایی که در حوادث اخیر بر علیه نیروهای فراجا شد اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی شبانه روز برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند و معتقدم هر کس و نهادی که با این فرماندهی دوست باشد و به او کمک کند آن شخص و آن نهاد دوست ملت ایران است و هر کس و هر نهادی هم که با فراجا دشمنی کند آن شخص و آن نهاد دشمن ملت خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در حوادث اخیر به پلیس حمله کردند و به خودروی پلیس، آمبولانس و به اموال عمومی آسیب زدند مردم نبودند بلکه ضد مردم بودند.

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: امروز همه اقشار مردم، گروه ها، احزاب و تشکل های مختلف جامعه بر سر اینکه حمله کنندگان به خودروی پلیس، آمبولانس و اموال عمومی و کسانی که مسجد و پرچم کشور را آتش زده و چادر از سر زنان کشیدند معترض نبوده بلکه آشوبگر و اجیر شده دشمن بودند با هم اتفاق نظر دارند و همین موضوع باعث اتحاد و همبستگی بیشتر در داخل کشور شده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراجا در حوادث اخیر علی رغم اقتداری که داشت مظلوم واقع شد گفت: طبق دستور سازمانی که ابلاغ شده بود هیچ نیروی پلیسی از سلاح گرم برعلیه اغتشاشگران استفاده نکرد در حالی که اغتشاشگران هم از سلاح سرد و هم سلاح گرم استفاده می کردند و همین امر نیز منجر به شهادت تعدادی از مدافعان امنیت شد و این موضوع نشان می دهد نیروهای پلیس ما در کمال اقتدار و داشتن سلاح مظلوم واقع شدند.

حجت الاسلام میرزایی، حمایت و تقویت نیروی پلیس کشور را وظیفه دولت و مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا در زمینه تامین تجهیزات، امکانات و سایر مواردی که مورد نیاز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است به این فرماندهی کمک کند و انشاء الله در وقت خود و با روش های قانونی که در اختیار داریم این حمایت ها را انجام خواهیم داد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.