تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 30720

دعوت از دهه هشتادی‌ها برای مشارکت در تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان

دعوت از دهه هشتادی‌ها برای مشارکت در تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان مطرح کرد: دعوت از دهه هشتادی‌ها برای مشارکت در تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان شهردار اصفهان با اشاره به لزوم توجه مدیریت شهری به نیازهای همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان، پیشنهاد داد که متولدین دهه هشتاد و نوجوانان شهر اصفهان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری، مدیران شهری را در

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان مطرح کرد: دعوت از دهه هشتادی‌ها برای مشارکت در تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به لزوم توجه مدیریت شهری به نیازهای همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان، پیشنهاد داد که متولدین دهه هشتاد و نوجوانان شهر اصفهان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری، مدیران شهری را در نحوه اداره شهر راهنمایی کرده و از این طریق در تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان مشارکت کنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز ۱۴ آبان‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مردم انقلابی اصفهان روز گذشته با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، حماسه‌ای بی‌بدیل و جدید خلق کردند.

او با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر در کشور با یک پدیده فرهنگی، اجتماعی و تا حدی سیاسی مواجه بودیم، گفت: بخش زیادی از این پدیده که ماهیت فرهنگی و اجتماعی داشت، به فعالیت نهادهایی مثل شهرداری مربوط می‌شود.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه در یک شهر مناسب برای زندگی، باید تمام نیازهای شهروندان پیش‌بینی شود، تصریح کرد: اگر فارغ از سوء استفاده دشمن از این پدیده فرهنگی، اجتماعی به این موضوع نگریسته شود، باید هر مسئول و نهاد فهم خود را از ایجاد این مشکل پیدا کند و به دنبال رفع آن باشد.

او با تأکید بر نیاز جوانان و نوجوانان به تفریح، تخلیه هیجان و همچنین نیازهای زیست‌محیطی و بیولوژیکی خاطرنشان کرد: اگر در شهر و محل زندگی جوانان و نوجوانان فضاهایی را برای تامین این نیازها پیش‌بینی نکنیم یا افسرده می‌شوند و یا به سمت اعتراض و بزهکاری روی می‌آورند.

نیاز نوجوانان به فضاهایی برای تخلیه هیجان

قاسم زاده با بیان اینکه مدیریت شهری ایجاد فضاهای مفرح و شاد برای کمک به نسل جوان و نوجوان را وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: نوجوانان نیاز دارند با حضور در فضاهای شاد و با استفاده از امکاناتی که مدیریت شهر پیش‌بینی کرده است، هیجانات خود را تخلیه و شادابی و نشاط اقتضای سن خود را تجربه کنند.

او با تأکید بر ضرورت توجه به عنصر شادی و نشاط در جامعه در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری و نیاز شدید مدیریت شهری به همفکری جوانان و نوجوانان اظهار کرد: متولدین دهه هشتاد و نوجوانان شهر از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری در این زمینه مدیران شهری را راهنمایی کنند.

قاسم زاده تصریح کرد: در صورت همکاری آموزش و پرورش استان، مدیریت شهری آمادگی دارد که با حضور در مدارس و ارتباط چهره به چهره، گفت‌وگو و همفکری با نوجوانان پیشنهادات آنان را در راستای تحقق شهری زیست‌پذیر برای تمام اقشار جامعه دریافت کند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.