تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۱۳
کد خبر : 30812

ویژه برنامه تقدیر از عوامل و گویندگان کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی درشهرستان خمینی شهربرگزارشد

ویژه برنامه تقدیر از عوامل و گویندگان کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی درشهرستان خمینی شهربرگزارشد

به گزارش دنیای اسرار:ویژه برنامه تقدیر از عوامل و گویندگان کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق(زندگی نامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر در ۲۲ آبان ماه در سالن کتابخانه الغدیر برگزار شد. در این برنامه که مزین به عطر پرچم متبرک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:ویژه برنامه تقدیر از عوامل و گویندگان کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق(زندگی نامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر در ۲۲ آبان ماه در سالن کتابخانه الغدیر برگزار شد.

در این برنامه که مزین به عطر پرچم متبرک حرم امام حسین علیه السلام بود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین محمودآبادی امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اهمیت کتاب در قرآن و روایات اهل بیت(ع) و همچنین کتاب از دیدگاه بزرگان از جمله مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری علاقه مند به کتاب و کتابخوانی هستند.

وی یکی از اقدامات بسیار خوب فرهنگی شهرستان را تألیف کتاب پهلوانان طریقت عشق دانست و بیان داشت همت والای تولید این اثر به عنوان کتاب صوتی قابل ستایش و تقدیر است.

ایشان ابراز امیدواری کردند که جوانان و نوجوانان ورزشکار انشاالله با الگو قرار دادن شهدای ورزشکار به پهلوانی و قهرمانی خواهند رسید و جوانان نباید فراموش کنند شهدا مدالشان پلاکشان بود.

ایشان از زحمات بسیج ورزشکاران و کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر و همچنین نهادهای مربوطه به تولید کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق به ویژه نویسنده این اثر ماندگار سرکار خانم زینب فخاری تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است عبداله ذاکری، مدیر تولید این اثر صوتی گفت: پیشنهاد تولید کتاب صوتی از اوایل اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مطرح و با تشکیل گروه پنج نفره تهیه‌کنندگان شامل رضا ابراهیمیان، رضا عسگریان، محمدتقی شیخ، زینب فخاری و رضا رمضانی تولید این اثر شروع شد و با گذشت ۱۵ ماه با تلاش‌های شبانه‌روزی، این اثر ماندگار به صورت کتاب صوتی آماده شد.

وی افزود: در این اثر از تعداد ۲۶ نفر گوینده از رده سنی ۱۰ الی ۴۰ سال استفاده شده است که این خود یکی از ویژگی‌های ممتاز آن است، هر چند بیش از نیمی از نوجوانان و جوانان گوینده هیچ‌گونه سابقه تخصصی در تولید اثر نداشته‌اند.

گویندگان این اثر ماندگار شامل امین مهدی کریمی، مطهره صرامی، فاطمه فرامرزی، فاطمه زهرا پریشانی، غزل باقری، زینب ناطقی، فاطمه باقی، فاطمه یعقوبیان، فاطمه زهرا کاظمی، زهرا عصاره، فاطمه سلطانیان، مهدیه لطفی، سمانه نجفی، فاطمه‌سادات حسینی، لیلا کارگر، نفیسه شیروی، فاطمه محمدحسینی، فاطمه عابدی، ریحانه جبل عاملی، یلدا سمیعی، ستایش دهقان، زهرا افخمی، مریم رضایی، نرگس حاج محمودی، فاطمه صرامی و فائزه رضایی هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.