تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 30898

مدیر منطقه مخابرات اصفهان اعلام کرد؛پرداخت هزینه ماهانه ۱۵ هزار تومان برای استمرار ارتباط تلفن ثابت

مدیر منطقه مخابرات اصفهان اعلام کرد؛پرداخت هزینه ماهانه ۱۵ هزار تومان برای استمرار ارتباط تلفن ثابت

مدیر منطقه مخابرات اصفهان بیان داشت:مشترکان شهری برای استمرار ارتباط تلفن ثابت خود باید ماهانه مبلغ ثابتی را پرداخت کنند.   به گزارش دنیای اسرار: اسماعیل قربانی گفت: برای نگهداری خط، پرداختی مشترکان تلفن‌های ثابت در اصفهان ماهانه ۱۵ هزار تومان و در دیگر شهر‌های استان اصفهان ۱۰ هزار تومان در پرداختی‌های مشترکان از اول

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه مخابرات اصفهان بیان داشت:مشترکان شهری برای استمرار ارتباط تلفن ثابت خود باید ماهانه مبلغ ثابتی را پرداخت کنند.

 

به گزارش دنیای اسرار: اسماعیل قربانی گفت: برای نگهداری خط، پرداختی مشترکان تلفن‌های ثابت در اصفهان ماهانه ۱۵ هزار تومان و در دیگر شهر‌های استان اصفهان ۱۰ هزار تومان در پرداختی‌های مشترکان از اول شهریور امسال اعمال شده است.

 

این مقام مسئول افزود: حداقل هزینه تمام شده نگهداری خط تلفن ثابت در استان اصفهان به طور میانگین ماهانه ۳۰ هزارتومان است که در حال حاضر با تجمیع سایرهزینه‌های پرداختی از سمت مشترک حدود ۷۰ درصد آن تأمین می‌شود و برای نگهداری خطوط تلفن ثابت روستا فعلا هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

 

قربانی با اشاره به ضریب نفوذ ۴۶ و ۳ دهم درصدی تلفن ثابت (تعداد خط تلفن ثابت دایر به ازای ۱۰۰ نفر جمعیت) در استان اصفهان گفت: هم اکنون تقریبا به ازای هر دو نفر جمعیت، یک خط تلفن ثابت دائراست.

 

مدیر منطقه مخابرات اصفهان افزود: از ۹۳۱ روستای بیش از ۲۰ خانوار استان اصفهان، ۹۲۰ روستا خط تلفن ثابت دارند و بیشتر آن‌ها تحت پوشش تلفن همراه هستند.

 

گفتنی است؛ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشترک تلفن همراه و دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشترک تلفن ثابت در استان اصفهان هستند.

 

به طور میانگین هر خانوار در استان اصفهان بیش از دو خدمت مخابراتی را دریافت می‌کنند و حدود ۷۰۰ هزار پورت پر سرعت در این استان واگذارشده است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.