تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
کد خبر : 27951

واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سمیرم به شهرضا

واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سمیرم به شهرضا

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سمیرم به شهرضا که منجر به مصدومیت ۱۵ نفر شد خبر داد.سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت ۱۴و ۴۰ دقیقه امروز ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سمیرم به شهرضا که منجر به مصدومیت ۱۵ نفر شد خبر داد.
سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت ۱۴و ۴۰ دقیقه امروز ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در محور شهرضا به سمیرم مطلع و بلافاصله به منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه اتوس مذکور با ۳۰ نفر مسافر از سمیرم به سمت شهرضا در حرکت بود افزود: این حادثه هیچگونه تلفات جانی دربر نداشت و تنها ۱۵ نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شده بودند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی های دقیق این حادثه علت آن را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص دادند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.