شرکت گاز استان اصفهان در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ با برگزاری ۷۶ جلسه ملاقات مردمی، گامی مؤثر در جهت تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی شفاف به مطالبات مشترکین برداشته است.
به گزارش دنیای اسرار ، ابراهیم محسنی هماگرانی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اهمیت پاسخگویی چهرهبهچهره با مردم، اعلام کرد: این جلسات فرصت مناسبی برای طرح مستقیم مشکلات و مطالبات مردم در حوزههایی همچون گازرسانی، انشعابات جدید و پروژههای توسعهای بوده است.
وی افزود: در این بازه زمانی، ۷۶ جلسه ملاقات مردمی برگزار شده که نشان از اهتمام شرکت در تحقق رویکرد دولت مردمی و افزایش رضایتمندی مشترکین دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: با وجود فراهم بودن بسترهای غیرحضوری مانند سامانه تلفنی ۱۵۹۴ و سامانه خدمات الکترونیک به آدرس https://es.nigc-isfahan.ir، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح برای ملاقات حضوری با شهروندان در نظر گرفته شده تا پاسخگویی مستقیم تسهیل شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0