تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 50560

رضایتمندی مراجعین، اولویت اصلی مراکز درمانی/ تأکید بر ارتقای فرآیندهای پذیرش و نوبت‌دهی

رضایتمندی مراجعین، اولویت اصلی مراکز درمانی/ تأکید بر ارتقای فرآیندهای پذیرش و نوبت‌دهی

مدیر درمان تأمین اجتماعی اصفهان: رضایتمندی مراجعین، اولویت اصلی مراکز درمانی/ تأکید بر ارتقای فرآیندهای پذیرش و نوبت‌دهی به گزارش دنیای اسرار ؛ مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، در جمع مسئولین اطلاعات سلامت مراکز درمانی تابعه این مدیریت، بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین تأکید کرد. وی با اشاره به اهمیت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر درمان تأمین اجتماعی اصفهان:
رضایتمندی مراجعین، اولویت اصلی مراکز درمانی/ تأکید بر ارتقای فرآیندهای پذیرش و نوبت‌دهی

به گزارش دنیای اسرار ؛ مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، در جمع مسئولین اطلاعات سلامت مراکز درمانی تابعه این مدیریت، بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت نقش واحد اطلاعات سلامت در اولین نقطه تماس بیماران با مراکز درمانی، خواستار توجه ویژه به فرآیندهای نوبت‌دهی، ارتباط موثر با مراجعین و کاهش زمان انتظار شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، با بیان اینکه ارتباط مداوم با مردم و دریافت بازخورد از آنان، چراغ راه ما برای بهبود مستمر خدمات است خاطرنشان کرد: شناخت انتظارات ذینفعان و تلاش برای برآورده کردن آن‌ها، از اهداف کلیدی ما در ارتقای سطح خدمات درمانی است.
وی گفت با تشکیل گروههای تخصصی به هر موضوعی بصورت اختصاصی بپردازیدو برای آن راه حل پیدا کنید.
دکتر ترک، با اشاره به محوریت IT و نقش پزشکان و متخصصین در بهبود فرآیندها، از تلاش‌های صورت گرفته در جهت کنترل و بهبود فرآیندها در مراکز درمانی خبر داد و گفت: بهبود زمان انتظار و تقویت ارتباط با مردم، دو حوزه کلیدی است که در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته و تلاش برای رفع مشکلات در این زمینه‌ها ادامه دارد.
وی در خصوص ارتقای شغلی کارکنان و الزامات جدید آن، توضیح داد: از سال گذشته، با توجه به الزامات شغلی و نیاز به مدارک تحصیلی مرتبط، روند ارتقای شغلی تغییر کرده است و دیگر امکان ارتقاء بدون طی مراحل آموزشی و کسب مدارک لازم وجود ندارد.
دکتر ترک در پایان، از همکاری و همراهی کارکنان در ارائه خدمات بهینه تشکر کرد و از آنان خواست تا با ارائه نظرات و ایده‌های سازنده خود، در فرآیند بهبود مستمر مشارکت فعال داشته باشند. وی همچنین بر پیگیری موارد و مشکلات مطرح شده توسط مراجعین و کارکنان تأکید کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =

سامانه نماز املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان