تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 10434

تقدیر استاندار از شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی در کمک به استان های درگیر سیل

تقدیر استاندار از شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی در کمک به استان های درگیر سیل

تقدیر استانداراز شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی  در کمک به استان های درگیر سیل استاندار اصفهاندر چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان با اهدای لوح و شمایل ویژه، از دکتر نوروزی شهردار اصفهان برای حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهاندر استان های درگیر سیل

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر استانداراز شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی  در کمک به استان های درگیر سیل

استاندار اصفهاندر چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان با اهدای لوح و شمایل ویژه، از دکتر نوروزی شهردار اصفهان برای حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهاندر استان های درگیر سیل در نوروز امسال تقدیر کرد.

به گزارش دنیای اسرار، این تقدیر به پاس توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی و انجام مسئولیت اجتماعی در بحران استان های درگیر سیل انجام شد.

در متن تقدیر استانداراصفهان آمده است: هو العلیم؛ خروش طبیعت و وقوع سیل اگرچه اتفاق تلخ بهار امسال بودو کام هموطنان را تلخ کرد اما آغاز فصل دیگری از همدلی و نوع دوستی، تصویر شیرین وماندگار این اتفاق شد.

آنان که فراتر از ابلاغ و بخشنامه، پای در راه کمک به همنوعان و هموطنان نهاده و مسئولیت اجتماعی خود را با شعار ” همدلی برای ایران” به نیکی ادا کردند.  

نیت و عمل آنان بی شک از فلسفه اصیل ارتباطات که همان احترام به روابط انسانی و اصول اخلاقی است، نشأت گرفته و بار دیگر به خوبی به اثبات می رساند که فصل الخطاب ارتباطات، جایی بیرون از کتاب ها و فرضیات رقم می خورد؛ آنجا که ” دگر عضو ها را قرار نمی ماند ” و احساسات والای انسانی را به میدان عمل می آورد.

اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش بی دریغ شما و مجموعه تحت مدیریت، در همیاری و همراهی به هموطنان استان های سیل زده در بهار ١٣٩٨، اعلام داشته و امیدوارم خداوند متعال، بهروزی و موفقیت را توشه راهتان سازد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان